  • Data: 2011-06-14 06:54:25
    Temat: Re: jaki telefon dla budowlańca?
    Od: Mariano Italiano <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-14 00:42, Grzexs pisze:

    > Może idź tą drogą - kup kilka zabytków i niech się dzieje, co chce.

    Generalnie jest to chyba najsensowniejsze rozwiązanie.

    Jednak - z drugiej strony - nie demonizowałbym tematu super wytrzymałego
    telefonu dla budowlańca.
    Wystarczy, że nie będzie traktował go jak młotek i tyle.

    Pół roku temu skończyłem budować dom. Codziennie spędzałem na budowie
    (aktywnie) po kilka, a w weekendy i pozostałe wolne dni, po kilkanaście
    godzin.
    Nie jestem fetyszystą, nie kleja wszędzie folii, nie zakładam
    silkikonów, czy innych aluminiowych obudów. Używam (ok. 3h rozmów/dzień)
    Nokii E72 z futerałem.
    Po całej budowie telefon wygląda OK.

    --
    Mariano