  • 31. Data: 2012-08-14 18:20:26
    Temat: Re: jaki tablet z androidem
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech "Spook" Sura" napisał w wiadomości
    >Załóżmy, że masz procesor 800 MHz w komórce i 1 GHz w tanim tablecie.
    >Tylko że ten w komórce jest wysokiej klasy i pewną operację wykonuje
    >w dwóch cyklach, gdy jego tani odpowiednik potrzebuje ich już
    >pięciu.

    A miedzy w miare wspolczesnymi ARMami sa takie roznice ?
    Bo teraz chyba wszystko na ARM ...

    Predzej chyba zastaniesz kilka rdzeni, ale czy to przyspieszy
    wykonanie pojedynczego programu ... w srodowisku graficznym, kto wie

    >A system operacyjny nie ma z tym większego związku.

    Android ma bardzo duzy. Aplikacje w Javie, to na jedna operacje musisz
    pewnie dwucyfrowa liczbe cykli.

    >Jeślibyś przełożył iOSa (hipotetycznie) do takiego taniego tableta,
    >to byś się mocno zdziwił, jak wolno działa. Tyle że Apple jest
    >sprytne i dopasowuje sprzęt do systemu, żeby wszystko działało
    >płynnie.

    No i teoretycznie mozna dopasowac system do mozliwosci sprzetu i
    ewentualnych wspomagaczy sprzetowych.

    >A firmie krzak zależy tylko na tym, żeby się uruchomił i wyglądał.
    >Niestety, brutalna prawda jest taka, że jakość kosztuje. I tyle.

    Zeby to bylo takie proste, i drozsze znaczylo lepsze :-)

    J.

  • 32. Data: 2012-08-14 18:58:35
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@s...please.op.pl>

    Dnia 14-08-2012 o 18:20:26 J.F <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A miedzy w miare wspolczesnymi ARMami sa takie roznice ?
    > Bo teraz chyba wszystko na ARM ...

    A między współczesnymi x86/x64 są takie różnice? Bo teraz wszystkie
    stacjonarki są na x86/x64...

    > Predzej chyba zastaniesz kilka rdzeni, ale czy to przyspieszy wykonanie
    > pojedynczego programu ... w srodowisku graficznym, kto wie ...

    To mocno zależy od tego, czy program jest pod to przygotowany.

    > Android ma bardzo duzy. Aplikacje w Javie, to na jedna operacje musisz
    > pewnie dwucyfrowa liczbe cykli.

    Oczywiście masz jakieś wsparcie?

    Ja pisałem o operacjach *procesora*, czyli jakimś MOV, ADD, MUL i tak
    dalej, które wywołują się niezależnie od tego, czy działa aplikacja javowa
    czy natywna, to raz.

    Dwa, że przed uruchomieniem aplikacja jest w locie kompilowana do kodu
    natywnego, więc (pomijając jednokrotny narzut związany z samą kompilacją -
    ułamki sekund) powinna ona działać mniej więcej równie szybko co natywna.

    Opowiadajcie dalej legendy.

    > No i teoretycznie mozna dopasowac system do mozliwosci sprzetu i
    > ewentualnych wspomagaczy sprzetowych.

    Nie teoretycznie, tylko praktycznie można. Apple to robi, bo jest dostawcą
    jednocześnie sprzętu i systemu. Firma krzak bierze darmowego Androida,
    upycha w tablecie, którego koszt złożenia to 50 PLN i sprzedaje za 300. Po
    raz drugi. Przenieś iOSa do takiego tableta, to się zdziwisz, jak będzie
    rzęził.

    > Zeby to bylo takie proste, i drozsze znaczylo lepsze :-)

    Wiesz co, w przeważającej większości przypadków tak właśnie jest. Ja wiem,
    że są wyjątki, ale wolę polegać na regule, a nie na wyjątkach ;)

    > J.

    Pozdrawiam -- Spook.

  • 33. Data: 2012-08-14 19:57:51
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org>

    > Mógłbyś przestać odpowiadać w stopce?

    Synek ...
    http://www.tomirkozakiewicz.pl/blog/dobra-stopka-to-
    podstawa-emaila/

  • 34. Data: 2012-08-14 20:21:36
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 14 Aug 2012 19:57:51 +0200, John Kołalsky napisał(a):

    > Synek ...

    to ci inteligencji nie przydaje.

    > http://www.tomirkozakiewicz.pl/blog/dobra-stopka-to-
    podstawa-emaila/

    Nie obchodzi mnie jak piszesz swoje maile. Ale posty usenetowe pisz
    poprawnie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "PS3 nie zostało złamane NIGDY a kasy do ugrania na piractwie wiecej niz w

  • 35. Data: 2012-08-14 21:35:14
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org>

    > to ci inteligencji nie przydaje.

    podstawa-emaila/

    > Nie obchodzi mnie jak piszesz swoje maile. Ale posty usenetowe pisz
    > poprawnie.

    durniu pieprzony, podałem artykuł gdzie dokładnie pisze jak wygląda
    separator stopki

  • 36. Data: 2012-08-14 21:47:32
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 14 Aug 2012 21:35:14 +0200, John Kołalsky napisał(a):

    > durniu pieprzony, podałem artykuł gdzie dokładnie pisze jak wygląda
    > separator stopki

    I co, to, że znalazłeś jakiś artykuł, powoduje, że czujesz się upoważniony
    do wysyłania dwóch albo trzech?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Po co uzywac czegos tak topornego jak BT do przesyłania czegokolwiek ?" -

  • 37. Data: 2012-08-14 21:56:51
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org>

    > I co, to, że znalazłeś jakiś artykuł, powoduje, że czujesz się upoważniony
    > do wysyłania dwóch albo trzech?

    Puknij się w główkę

  • 38. Data: 2012-08-14 22:05:37
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    http://en.wikipedia.org/wiki/Signature_block

  • 39. Data: 2012-08-14 22:28:38
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-08-14, o godz. 19:21:36
    Waldek Godel <n...@y...org> napisał(a):

    > to ci inteligencji nie przydaje.

    > Nie obchodzi mnie jak piszesz swoje maile. Ale posty usenetowe pisz
    > poprawnie.

    On pisze poprawnie. A Ty się czepiasz nie mając tym razem racji. On nie
    ma "minus minus spacja" tylko "minus minus". A to delimiter nie jest.

    Zdrówko

  • 40. Data: 2012-08-14 22:40:11
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 14 Aug 2012 22:28:38 +0200, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

    > On pisze poprawnie. A Ty się czepiasz nie mając tym razem racji. On nie
    > ma "minus minus spacja" tylko "minus minus". A to delimiter nie jest.

    Tak czy owak - robi kosmiczny burdel w odpowiedziach, brak oznaczenia
    cytatu, brak przycięcia cytatu, durne oznaczenia (nawet jeżeli to nie są
    prawidłowe delimitery)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan