  • 1. Data: 2012-08-09 09:27:23
    Temat: Filtr połączeń w symbianie
    Od: "phungus" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Hej,
    Poszukuje aplikacji sluzacej filtrowaniu polaczen przychodzacych. Aplikacja ma
    dzialac na Symbianie^3 w Nokii E7-00. Obecenie posiadam zainstalowanego
    Advanced Call Managera firmy MelonMobile, ale program ten nie działa zgodnie z
    moimi oczekiwaniami. Mianowicie po otrzymaniu polaczenia z niechcianego numeru
    telefon dzwoni 'polowa' dzwonka. Aplikacja jest po prostu zbyt wolna.
    Probowalem tez Whitelist/Blacklist Mobile od Tarasov Mobile, ale efekt jest
    ten sam. Przestawianie aplikacji w tryb 'aplikacji systemowej' nie przynosi
    oczekiwanego rezultatu. Być może problem polega na tym, iz jestem
    uzytkownikiem sim+, w ktorym nie ma przekierowan polaczen i dlatego aplikacja
    musi podstawic jednak ten szczatkowy dzwonek ? Osoba dzwoniaca rowniez to slyszy.
    Tak czy owak, moze ktos zna jakies rozwiazanie ? Z gory dziekuje za uwagi
    'typu kup sobie Androida'...:-)
    Do SMSow tez przydalby sie jakis sprawdzony soft, warunki j.w., moze byc
    platna, nie ma sprawy ;-)

    Pozdro,
    ph.

  • 2. Data: 2012-08-10 12:48:27
    Temat: Re: Filtr połączeń w symbianie
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 09.08.2012 phungus <p...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał/a:
    > Poszukuje aplikacji sluzacej filtrowaniu polaczen przychodzacych. Aplikacja ma

    Wypróbuj Blackballer Lite, ale nie instaluj na karcie,
    a w pamięci telefonu.

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 3. Data: 2012-08-10 20:53:36
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Dominik & Co" <D...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Wypróbuj Blackballer Lite, ale nie instaluj na karcie,
    > a w pamięci telefonu.

    BlackBaller jest szybki ale MCleaner jest jeszcze szybszy i lzejszy, bo pozera mniej
    RAMu.
    Sprawdzalem obydwie aplikacje, gdy szukalem dobrego programu filtrujacego.
    Po tygodniu testow zostawilem MCleanera .

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 4. Data: 2012-08-12 12:35:45
    Od: " phungus" <p...@W...gazeta.pl>

    VomitroN <v...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    programu =
    > filtrujacego.=20
    > Po tygodniu testow zostawilem MCleanera .

    BlackBaller jest fajny, ale efekt jest taki sam jak z moim
    Advanced Call Managerem. Natomiast MCleaner instaluje mi
    sie jedynie po chinsku, w zwiazku z czym jest dla mnie nie
    do uzytku :-(

    Pozdro,
    ph.

  • 5. Data: 2012-08-13 17:58:30