  • 41. Data: 2012-08-14 22:41:25
    Temat: Re: jaki tablet z androidem
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org>

    > Tak czy owak - robi kosmiczny burdel w odpowiedziach, brak oznaczenia
    > cytatu, brak przycięcia cytatu, durne oznaczenia (nawet jeżeli to nie są
    > prawidłowe delimitery)

    Bredzisz. Czytaj co dostajesz a jak nie to sp...

  • 42. Data: 2012-08-14 22:59:11
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 14 Aug 2012 22:41:25 +0200, John Kołalsky napisał(a):

    > Bredzisz. Czytaj co dostajesz a jak nie to sp...

    Burackie szczeniackie chamstwo. Nie nie będę tego czytał. Żegnam.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Thalia bije na glowe Yarisa wygodą" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 43. Data: 2012-08-14 23:56:39
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org>

    > Burackie szczeniackie chamstwo. Nie nie będę tego czytał. Żegnam.

    Sp... w podskokach

  • 44. Data: 2012-08-15 11:25:46
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    Waldek Godel <n...@y...org> wrote:

    > Burackie szczeniackie chamstwo. Nie nie będę tego czytał. Żegnam.

    Podwojne zaprzeczenie daje tu potwierdzenie. Ja juz czepiasz sie czyichs
    "kreseczek", sam poczytaj o stosowaniu przecinkow, nieuku.

    AK