  • 1. Data: 2010-05-10 04:35:30
    Temat: [pytanie] jaki statyw - przewozenie na rowerze
    Od: nanotrapped <n...@g...com>

    witam
    obecnie posiadam jakis lekki statyw w ktorym ustawienie glowicy jest
    praktycznie nie mozliwe (chodzi bardzo topornie i i aby ja przestawic
    trzeba sie odpowiednio przylozyc silowo - oczywiscie zlapanie poziomu
    nie jest mozliwe). jaki sensowniejszy statyw moglibyscie polecic -
    statyw bede przewozil na rowerze wiec waga ma pierwszorzedny priorytet
    (wiem nie ma dobrych lekkich statywow ale moze istnieje jakis
    kompromis).

    dzieki i pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-05-10 05:27:21
    Temat: Re: [pytanie] jaki statyw - przewozenie na rowerze
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 09 May 2010 21:35:30 -0700, nanotrapped napisał(a):

    > statyw bede
    > przewozil na rowerze wiec waga ma pierwszorzedny priorytet (wiem nie ma
    > dobrych lekkich statywow ale moze istnieje jakis kompromis).

    Gorillapod?

    --
    :) Olgierd ||
    Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl

  • 3. Data: 2010-05-10 06:08:59
    Temat: Re: jaki statyw - przewozenie na rowerze
    Od: nanotrapped <n...@g...com>

    > Gorillapod?

    rozwazalem gorille ale szukam czegos wyzszego (w przypadku kiedy nie
    bede mial opcji ustawienia/przymocowania statywu na skale, galezi
    drzewa etc) - w sieci jest masa przeroznych statywow ale bez
    zobaczenia tego "na zywo" to ciezko stwierdzic jak to moze dzialac w
    terenie. do tej pory moj badziewny statyw (ktory byl bardzo lekki)
    czasami dociazalem kamieniem i bylo to akceptowalne lecz glowica jak
    wspomnialem wczesniej nie nadawala sie do jakiegokolwiek
    dokladniejszego ustawienia

  • 4. Data: 2010-05-10 07:08:49
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > rozwazalem gorille ale szukam czegos wyzszego (w przypadku
    > kiedy nie bede mial opcji ustawienia/przymocowania statywu
    > na skale, galezi drzewa etc)

    A wysokosc ramy rowerowej nie wystarczy? :)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 5. Data: 2010-05-10 07:12:20
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Sun, 9 May 2010 21:35:30 -0700 (PDT), nanotrapped napisał(a):

> [...]
    > statyw bede przewozil na rowerze wiec waga ma pierwszorzedny priorytet
    > (wiem nie ma dobrych lekkich statywow ale moze istnieje jakis

    zależy do jakiego aparatu - zobacz sobie to:
    http://www.velbon-statywy.pl/?/content/czytaj/ultra-
    maxi

    ja posiadam ULTRA-LUXi M - jest to oczywiscie kompromis ale na tyle
    sensowny ze po obejzeniu zdecydowałem sie na zakup. - choć w moim wypadku
    bardzo istonym parametrem była długość po złożeniu.

  • 6. Data: 2010-05-10 07:45:44
    Od: nanotrapped <n...@g...com>

    > zależy do jakiego aparatu - zobacz sobie
    to:http://www.velbon-statywy.pl/?/content/czytaj/ult
    ra-maxi
    o cos takiego mi chodzilo :) dzieki

  • 7. Data: 2010-05-10 08:14:36
    Od: Kombajn Bizon <k...@b...ru>

    Jakis czas temu mialem identyczny problem, bardzo duzo szukalem i
    macalem. Potrzebowalem czegos do turystyki - moj Manfrotto 055 byl
    zdecydowanie za ciezki, a z drugiej strony przyzwyczail mnie jednak do
    pewnej jakosci.

    Nie stac mnie bylo na ultradrogie karbony, ale wszystkie tanie i lekkie
    statywy bvly nieakceptowalnie wiotkie.

    Wybralem w koncu Slik Sprint Pro II i po roku uzywania wiem ze
    dobrze zrobilem - teraz tez bym go kupil. Jak na swoja wielkosc i wage
    statyw jest ultrastabilny, ma wygodna glowice (w zasadzie glowiczke)
    kulowa, do tego jest swietnie wykonany.

    Jesli masz mozliwosc gdzies go obejrzec to zdecydowanie polecam.

    --
    W stacyjce kluczyk raz i dwa
    I spalin kłąb i silnik gra...

  • 8. Data: 2010-05-10 08:21:33
    Od: Kombajn Bizon <k...@b...ru>

    aha, zwroc uwage na II w nazwie - to nowa wersja z montazem na
    szybkozlaczke.
    nie wyobrazam sobie przykrecania i odkrecania aparatu przy kazdym
    uzyciu...

    --
    W stacyjce kluczyk raz i dwa
    I spalin kłąb i silnik gra...

  • 9. Data: 2010-05-10 08:45:28
    Od: Mateusz Szczyrzyca <m...@a...net>

    Dnia 10.05.2010 nanotrapped <n...@g...com> napisał/a:
> [...]
    > statyw bede przewozil na rowerze wiec waga ma pierwszorzedny priorytet
    > (wiem nie ma dobrych lekkich statywow ale moze istnieje jakis

    Velbon Ultra Luxi L

  • 10. Data: 2010-05-10 15:13:03
    Od: Profesor Nic <p...@g...com>

    On May 10, 9:14 am, Kombajn Bizon <k...@b...ru> wrote:
> [...]
    > dobrze zrobilem - teraz tez bym go kupil. Jak na swoja wielkosc i wage
    > statyw jest ultrastabilny, ma wygodna glowice (w zasadzie glowiczke)

    Dopisuje sie do jakiegos malego Slika! Sam mam starszego Slik Sprint
    Mini (ba ebayu za grosze). Glowice wymienilem na Manfrotto 494RC2 -
    jest nadal lekko, do tego ciut wyzej i duzo funkcjonalniej. Miesci sie
    w torbie. Dzwignal bez problemu Kieva 88 (ze 2kg), wiec wiekszosci
    lustrzanek tez da rade.

    P.