  • 21. Data: 2009-03-17 12:01:58
    Temat: Re: jaki sprzet do gier?
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 17 Mar 2009 11:56:18 +0100, Grzegorz Krukowski napisał(a):

    > BTW, o ile nie masz
    > ciśnienia na nowości oraz stachanowskiego przerobu, to już na
    > szczęście nie zbankrutujesz.

    Jak nie masz cisnienia na nowosci, to doplaty do PC raczej tez sa zbedne
    --
    marcin

  • 22. Data: 2009-03-17 13:41:39
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 17 Mar 2009 13:01:58 +0100, zly
    <b...@N...fm> wrote:

    >Jak nie masz cisnienia na nowosci, to doplaty do PC raczej tez sa zbedne
    Pomijając nasze przepychanki słowne to wybór konsola/komputer
    sprowadza się, w moim mniemaniu, do wygody użytkowania oraz jakie
    zastosowanie będzie przeważało. Zaletą konsoli jest jej
    bezobsługowość, możliwość łatwego podpięcia pod TV. Nie potrzeba do
    tego wiedzy tajemnej a internet da się też przeglądać. Raz kupiona
    zabawka może starczyć na ~10 lat, tak więc tutaj jest duży plus
    finansowy, który, niestety, jest nieco pomniejszony przez wyższe
    koszty zakupu gier. Jeżeli dołożysz do tego, że jak raz na rok
    będziesz musiał napisać jakieś pismo to zrobisz to w pracy/u
    znajomego/znajomej, nie piracisz na okrągło ;) filmów to nie
    potrzebujesz nic więcej. A jak jednak potrzebujesz, ale nie za dużo,
    to przenośny netbook wiele ułatwia. Tak więc za około 3000 zł masz
    komplet dwóch urządzeń, które zadowolą, jak podejrzewam, zdecydowaną
    większość ,,normalnych'' zastosowań przeciętnej rodziny.

    Za te pieniądze również jesteś w stanie złożyć przyzwoity zestaw
    komputerowy z monitorem. Część biurowa będzie pewno tak samo długo
    albo i dłużej zdatna do użycia niż w laptopie. Tyle że mam niejakie
    wątpliwości jak na ,,przyzwoitym'' zestawie po 5 latach będą wyglądały
    nowe produkcje.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 23. Data: 2009-03-17 16:18:25
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Wszedłem sobie ostatnio przypadkiem na Polygamię i tam zderzyłem się z
    > przekonaniem konsolarzy, że pececiarze są zmuszeni wydawać corocznie
    > trzy-cztery kafle na nowy sprzęt.

    Tyle to moze nie, ale w moim wypadku bylo tak, ze raz na 3 lata trzeba bylo
    wladowac kolo 2 tysiecy.

    Dysiek

  • 24. Data: 2009-03-17 16:20:52
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Na tę sytuację mają gotową odpowiedź w stylu "następne gry też są super,
    > bo deweloperzy uczą się wyciskać maszynki ile tylko się da". I oczywiście
    > tak bez końca.

    Ale az tak rajcuje cie super grafika? Mi ta z poziomu GoW z X360 zupelnie
    odpowiada i nie potrzebuje wiecej. Poza tym zdarza sie, ze grafika to
    wszystko co giera ma do zaoferowania a poza tym nudy...

    Dysiek

  • 25. Data: 2009-03-17 16:59:03
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 17 Mar 2009 17:20:52 +0100, Dysiek napisał(a):

    > Poza tym zdarza sie, ze grafika to
    > wszystko co giera ma do zaoferowania a poza tym nudy...

    no. wezmy na przyklad takie GoW

    --
    marcin

  • 26. Data: 2009-03-17 17:05:15
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Dysiek, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
    w wiadomości gpoil5$fdm$...@i...gazeta.pl pobredza:

    > Poza tym zdarza sie, ze
    > grafika to wszystko co giera ma do zaoferowania a poza tym nudy...

    O, i to też częsty argument: "po co nam wyższa rozdzielczość i grafika,
    wystarczy że nasze gry są fajne!"

    --
    tbr

  • 27. Data: 2009-03-17 18:08:10
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Alti ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:
    > Do wydania 2-2,5kpln na sam komputer bez monitora.
    > Co polecilibyście w tym zakresie?

    http://www.komputronik.pl/Procesory/Intel_Core2_Duo_
    E7400_2_80GHz_S775_BOX/pelny,id,63217/

    http://www.komputronik.pl/Plyty_glowne/Gigabyte_GA_P
    35_DS3L/pelny,id,42944/

    http://www.komputronik.pl/Pamiec_DRAM/Corsair_Twin2X
    _DDR2_2x_2GB_800MHz_CL5_5_5_18/pelny,id,43839/

    http://www.komputronik.pl/Karty_graficzne/Radeon_485
    0_Asus_512MB_2xDVI_PCI_E_Glaciator_Fan/pelny,id,5690
    3/

    http://www.komputronik.pl/Dyski_twarde/Samsung_SpinP
    oint_F1_640_GB_SATA_II_16MB_cache_NCQ_/pelny,id,5449
    2/

    http://www.komputronik.pl/Napedy_optyczne/Pioneer_DV
    D_/_RW_DVR_216D_bulk_black_Serial_ATA_/pelny,id,5960
    2/

    http://www.komputronik.pl/Zasilacze_do_obudow/Topowe
    r_SilentEZ_400W/pelny,id,60745/

    To moja propozycja. Obudowa Logic lub Modecom za 150 zł do tego i
    jedziesz :)

    Pzdr, OMSON

  • 28. Data: 2009-03-17 20:21:07
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > O, i to też częsty argument: "po co nam wyższa rozdzielczość i grafika,
    > wystarczy że nasze gry są fajne!"

    A czy granie w fajne gry nie jest celem grania? Na PC tez grafika nie
    odgrywa dla mnie najwaznieszej roli i klasyki ktore pojda na moim sprzecie
    tez sprawiaja mi frajde - np. ostatnio Mafia. Jak ja zaczynalem grac w gry
    to pikseloza byla ogromna a i tak sprawialy radosc i to o w tym wszystkim
    chodzi moim zdnaiem a nie o to jaka rozdzielczosc i grafike oferuje dany
    tytul.

    Dysiek

  • 29. Data: 2009-03-17 20:21:53
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > no. wezmy na przyklad takie GoW

    De gustibus non est disputandum :-)

    Dysiek

  • 30. Data: 2009-03-17 21:19:12
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Dysiek, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
    w wiadomości gpp0p2$rm0$...@i...gazeta.pl pobredza:

    > De gustibus non est disputandum :-)

    Nie łacina, ale francuski, i nie gustibus, ale touche!

    --
    tbr