  • 31. Data: 2009-03-17 21:46:49
    Temat: Re: jaki sprzet do gier?
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Nie łacina, ale francuski, i nie gustibus, ale touche!

    Nie kminie, ale szkoda, ze nie ustosunkowales soe do mojej odpowiedzi
    ponizej/powyzej dot. grafiki

    Dysiek

  • 32. Data: 2009-03-18 20:10:14
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    PesTYcyD, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
    w wiadomości gpnpml$lat$...@n...onet.pl pobredza:

    > PS3 wymiata i żaden komp nie da ci takiej frajdy:) do tego kup sobie
    > rzutnik i nie wyjdziesz z domu przez miesiąc.

    Kolejny inteligentny inaczej. Dlaczego tacy fanboje zawsze muszą
    zakładać, że pytający jest debilem i nie wie czego chce i jakie gry go
    interesują?

    PS3 to porażka Sony, tak BTW :)

    --
    tbr

  • 33. Data: 2009-03-19 06:05:25
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Tiber wrote:
    > Kolejny inteligentny inaczej. Dlaczego tacy fanboje zawsze muszą
    > zakładać, że pytający jest debilem i nie wie czego chce

    To pierwsze niekoniecznie, to drugie jest za to wciaz czestym zjawiskiem.
    Zreszta swiadczy o tym wrecz gwaltowie rosnaca ilosc posiadaczy konsol,
    zadowolonych ze swego wyboru. Ale masz racje, konsolowcy lubia wpychac kij
    w mrowisko. ;)

    Na marginesie... ilu fanow takiego GTA4 (czy to na PC, czy konsole) zdaje
    sobie sprawe, ze najbardziej innowacyjna, naladowana rekordowa liczba
    atrakcji odslona tej serii ukazla sie wlasnie na... kieszonkowa konsole
    Nintendo?

    > PS3 to porażka Sony, tak BTW :)

    Cos w tym jest. ;)

    k,

  • 34. Data: 2009-03-20 16:42:33
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Dysiek, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
    w wiadomości gpp0nl$rhg$...@i...gazeta.pl pobredza:

    > A czy granie w fajne gry nie jest celem grania? Na PC tez grafika nie
    > odgrywa dla mnie najwaznieszej roli i klasyki ktore pojda na moim
    > sprzecie tez sprawiaja mi frajde - np. ostatnio Mafia. Jak ja
    > zaczynalem grac w gry to pikseloza byla ogromna a i tak sprawialy
    > radosc i to o w tym wszystkim chodzi moim zdnaiem a nie o to jaka
    > rozdzielczosc i grafike oferuje dany tytul.

    Oczywiście masz rację, do moich ulubionych tytułów do których często
    wracam należą między innymi Syndicate czy Age of Empires II, ale ja
    tylko powtarzam co mówią konsolarze. Dlatego tak biednie wygląda wiele
    portów na PC, gdzie mankamenty graficzne są szczególnie widoczne.

    --
    tbr

  • 35. Data: 2009-03-20 17:22:27
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

> [...]
    > powtarzam co mówią konsolarze. Dlatego tak biednie wygląda wiele portów na
    > PC, gdzie mankamenty graficzne są szczególnie widoczne.

    Nie wiem czy ktos rozsadny w ogole daje argument w stylu "gry na konsole sa
    fajne a na blaszaka nie". Gdzies ty to widzial?

    Dysiek

  • 36. Data: 2009-03-20 18:36:14
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Dysiek, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
    w wiadomości gq0jcl$em$...@i...gazeta.pl pobredza:

    > Nie wiem czy ktos rozsadny w ogole daje argument w stylu "gry na
    > konsole sa fajne a na blaszaka nie". Gdzies ty to widzial?

    Oczywiście, że ludzie rozsądni nie używają takiego argumentu.

    --
    tbr