  • 1. Data: 2009-03-15 19:42:46
    Temat: jaki sprzet do gier?
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Do wydania 2-2,5kpln na sam komputer bez monitora.
    Co polecilibyście w tym zakresie?
    Wojtek

  • 2. Data: 2009-03-15 21:20:43
    Temat: Re: jaki sprzet do gier?
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Do wydania 2-2,5kpln na sam komputer bez monitora.
    > Co polecilibyście w tym zakresie?

    Konsole ;-) No chyba, ze w strategie namietnie grasz :-)

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 3. Data: 2009-03-15 21:44:07
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 15 marca 2009 (20:42:46) napisano:

    > Do wydania 2-2,5kpln na sam komputer bez monitora.

    Poleciłbym wydanie na komputer tylko połowy tej kwoty (za tyle kupisz
    już sprzęt, na którym uruchomisz dzisiejsze gry).

    A po roku dołożenie do tego komputera (który zacznie się starzeć)
    drugiej połowy.

    Yakhub
    Nie pisz do mnie na ten adres.

  • 4. Data: 2009-03-15 22:25:57
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Alti wrote:
    > Do wydania 2-2,5kpln na sam komputer bez monitora.
    > Co polecilibyście w tym zakresie?

    Konsole. :) A jaka, to juz zalezy od tego, jakie gry lubisz - do
    strategii, japonskich RPG, przygodowek point'n' click czy gier logicznych
    potrzebujesz czegos innego, niz do gier akcji.

    k,

  • 5. Data: 2009-03-15 22:53:15
    Od: "G Nowak" <g...@g...usun.kom.zostaw.com>

    Zalezy od upodoban. Grales kiedys w FPP "na padzie"?

    --
    pozdr

  • 6. Data: 2009-03-16 03:37:11
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces KILu <b...@w...pl> zwrócił błąd:

    > Konsole. :) A jaka, to juz zalezy od tego, jakie gry lubisz - do
    > strategii, japonskich RPG, przygodowek point'n' click czy gier logicznych
    > potrzebujesz czegos innego, niz do gier akcji.

    Ciekawe dlaczego nie wymieniłeś gier które na konsolach nie latają.
    Można mieć każdy kolor pod warunkiem że to kolor czarny :P

    BTW jak już konsole to xbox lub wii, bo pirackie gry taniej skopiować.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 7. Data: 2009-03-16 08:36:27
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Zalezy od upodoban. Grales kiedys w FPP "na padzie"?

    Ja gralem przez jakies 15 lat na kompie w FPP - czyli myszka plus
    klawiatura. Kupilem X360 i przestawienie sie zajelo mi kilka godzin.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 8. Data: 2009-03-16 09:32:18
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Yakhub, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
    w wiadomości 1...@g...pl pobredza:

    > Poleciłbym wydanie na komputer tylko połowy tej kwoty (za tyle kupisz
    > już sprzęt, na którym uruchomisz dzisiejsze gry).

    A możesz plus minus podać konfig? Bo taki średniomocny zestaw, który
    sobie składam wychodzi mi z monitorem ponad 4 kafle.

    --
    tbr

  • 9. Data: 2009-03-16 10:25:02
    Od: "G Nowak" <g...@g...usun.kom.zostaw.com>

    A przez te 15 lat celowales "z klawiatury" ;)

    --
    pozdr

  • 10. Data: 2009-03-16 16:32:46
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    G Nowak, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
    w wiadomości gpl9d0$fep$...@i...gazeta.pl pobredza:

    Na klawiaturze nie miał autoaima ;)

    --
    tbr