  • Data: 2014-02-08 23:51:51
    Temat: Re: jaki smartfon kupic
    Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam sony usb-empetrzy czterogigowy staroc. Obly z przyciskami. Mozna z
    > zamknietymi oczami zmienic utwor, przyspieszyc/przewinac. zastopowac
    > itp. Do tego mozna przelaczyc szybko blokade.
    >
    > Chodzi mi wiec o cos od strony funkcjonalnej, zebym mogl obslugiweac bez
    > patrzenia na ekran.

    Z tym może być pewien kłopot, ponieważ obecnie smartfony mają za mało
    sprzętowych przycisków. Na przyciskach masz głośność, reszta niestety na
    ekranie. Być może da się nauczyć naciskać w odpowiednie miejsce ekranu
    na ślepo, nie próbowałem.

    > Aha, i zeby utwory dalo sie wybierac po katalogach jakie zrobie /inne
    > opcje dopuszczalne, ale ta wymagalna.

    To zależy od oprogramowania, preinstalowany odtwarzacz mnie nie
    przekonał, ale można zainstalować jaki chcesz. Też chciałem mieć wybór
    po katalogach, w końcu zainstalowałem programik PlayerPro.

    > z kolei od strony dzwieku, zeby byl dobry dzwiek /wiem, teraz wszyscy sa
    > glusi/ ale na mojej xperii miro to si enie da sluchac. Dzwiek jest do
    > dupy. Na empetrojce jest wrecz krystaliczny i dobasowany odpowiednio.

    Tu nie jest źle - dźwięk według mnie na poziomie mniej więcej Sansy
    Clip+, ale nie dorównuje Iriverowi T5.

    Piotr