  • Data: 2014-02-09 19:17:56
    Temat: Re: jaki smartfon kupic
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-08 18:30, mr misio pisze:
    > Chodzi mi wiec o cos od strony funkcjonalnej, zebym mogl obslugiweac bez
    > patrzenia na ekran.

    Zapomnij. Takie rzeczy to były w SE k750 K800 (ten deseń)
    Ech... To były czasy :-)

    PS. Proponowałem tu Nokie N8 i w związku z tym że w moim zestawie były
    tylko badziewiaste słuchawki z mikrofonem chciałbym zapytać użytkowników
    słuchawek WH-701 czy posiadają omawianą tu funkcjonalność?
    Warto zakupić te słuchawki za 40 zł?

    PS.2. Też widzę regres co do jakości dźwięku. Stare SE były super.