  • 1. Data: 2011-09-18 16:47:13
    Temat: jaki smartfon
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Po 1,5 roku uzywania obecnego telefonu HTC Touch 2 chce kupic cos nowego.
    Mam dwa wymagania: klawiatura oraz cena ponizej 1kPLN.
    System ani producent nie ma znaczenia.
    Co poleciacie w tej cenie?
    Pzdr
    Adam

  • 2. Data: 2011-09-18 20:40:21
    Temat: Re: jaki smartfon
    Od: a...@p...pl

    On Sun, 18 Sep 2011 18:47:13 +0200, "adam" <a...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >Po 1,5 roku uzywania obecnego telefonu HTC Touch 2 chce kupic cos nowego.
    >Mam dwa wymagania: klawiatura oraz cena ponizej 1kPLN.

    z cenami u mnie roznie,, ale moze Samsung Galaxy (jakis)??

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2011-09-19 06:43:09
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 18.09.2011 18:47, adam wrote:
> [...]
    > Po 1,5 roku uzywania obecnego telefonu HTC Touch 2 chce kupic cos nowego.
    > Mam dwa wymagania: klawiatura oraz cena ponizej 1kPLN. System ani

    HTC Desire Z
    Marx

  • 4. Data: 2011-09-21 14:13:29
    Od: Krzysztof Mlynarski <k...@w...security.pl>

    W dniu 18.09.2011 18:47, adam pisze:
> [...]
    > Po 1,5 roku uzywania obecnego telefonu HTC Touch 2 chce kupic cos nowego.
    > Mam dwa wymagania: klawiatura oraz cena ponizej 1kPLN. System ani

    "Jeden jest smartfon na Ziemia..." Galaxy S II :-)

    -K.