  • 1. Data: 2009-10-19 07:50:20
    Temat: jaki skaner sieciowy / z modułem WiFi?
    Od: kulf0n <k...@b...adresu>

    jaki możecie polecić skaner A4 z interfejsem sieciowym lub z modułem
    WiFi? czy jest coś godnego uwagi w segmencie dla użytkownika domowego?

    kulf0n

  • 2. Data: 2009-10-22 00:06:39
    Temat: Re: jaki skaner sieciowy / z modułem WiFi?
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "kulf0n" <k...@b...adresu> napisał w wiadomości
    > jaki możecie polecić skaner A4 z interfejsem sieciowym lub z modułem WiFi?
    > czy jest coś godnego uwagi w segmencie dla użytkownika domowego?

    Chyba tylko urzadzenia wielofunkcyjne.
    Jesli chodzi o HP - Photosmarty, wejdz sobie tutaj
    http://h10010.www1.hp.com/wwpc/pl/pl/ho/WF02d/18972-
    18972-238444.html
    i dobierz sobie parametry :)

    Pozdrawiam
    Michal

  • 3. Data: 2009-10-22 15:43:29
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "kulf0n" <k...@b...adresu> napisał w wiadomości
    > jaki możecie polecić skaner A4 z interfejsem sieciowym lub z modułem WiFi?
    > czy jest coś godnego uwagi w segmencie dla użytkownika domowego?

    A po co Ci skaner z Wi-Fi? Planujesz mobilne skanowanie?