    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <psvq21$n7c$1@news.icm.edu.pl> <pt09iq$lgq$2@node1.news.atman.pl>
    <5bf3bee6$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
    <pt4mkp$a1g$1@news.icm.edu.pl> <pt9ef8$1l2$3@node2.news.atman.pl>
    <1qse9cpyr8n3t$.hb9xqu2py1a9$.dlg@40tude.net>
    <ptdfpa$tik$3@node2.news.atman.pl> <ptdpbi$45l$1@news.icm.edu.pl>
    <10g3prxt2zzev$.12p66duqdsje6.dlg@40tude.net>
    <ptdrdt$p1s$2@news.icm.edu.pl>
    <1beosywh0fned.9c5zms95bn1z$.dlg@40tude.net>
    <ptebge$nl5$1@news.icm.edu.pl>
    <1...@4...net>
    <ptf30l$nvp$1@news.icm.edu.pl>
    Subject: Re: jaki prostownik
    Date: Mon, 26 Nov 2018 11:15:48 +0100

    Użytkownik "kk" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2018-11-25 o 19:29, J.F. pisze:

    >Co chcesz diagnozować? Może się zablokował siłownik, może radio nie
    >wyłączyło, tracker zawiesił, cokolwiek.

    To trzeba znalezc to cokolwiek, bo jak ma co tydzien rozladowywac aku,
    to on szybko zdechnie.

    Ale owszem, prostownik przydatna rzecz. Nawet jesli tylko raz na pare
    lat potrzebny.
    Gorzej, jesli trzeba dwa, bo jeden dobrze konczy, a drugi musi dobrze
    rozpoczac :-)

    >No nie jest to normalne, ale działa.

    Moze i dziala, ale trzeba miec pod reka drugi aku i zestaw kabli.

    To juz chyba lepiej sobie budzik ustawic, zeby zwykly prostownik
    wylaczyc po paru godzinach :-)

    Albo poczekac pare lat - kiedys Lidl dojdzie, ze to glupie, i wypusci
    lepszy.
    Juz wypuscil (chyba), ale drogi :-)

    J.