  • 31. Data: 2014-12-13 19:40:54
    Temat: Re: jaki procesor - montaz filmu hd
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 13/12/2014 14:28, adam wrote:

    > stad pytanie jaki komputer kupic:)

    Zacznij od poczytania troche o kompresji i zmiany oprogramowania.

  • 32. Data: 2014-12-13 21:42:56
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości grup
    .
    > Hm... to jak program cofa tak prostą operację jak blur?
    > Cofanie operacji wektorowych jest proste, ale "filtrów" już nie.

    Ale wszystkie efekty są tworzone podczas renderowania filmu (podgląd jest
    generowany w locie). Tak więc ilość operacji zajmują tyle samo ile w innych
    programach.

  • 33. Data: 2014-12-14 23:48:52
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Przemysław Ryk wrote:

    > Natomiast - jeżeli mowa o prostych filmach - serio bierzecie pod uwagę
    > procesor, za cenę którego całkiem sympatyczną _skrzynkę_ do pracy da się
    > złożyć? :-O

    Nie no bez jaj.
    Ale wczoraj robiłem banalny filmik składający się z trzech ujęć HDV.
    Zachciało mi się dać na początek i na koniec napisy (nazwijmy to
    czołówką i tyłówką) podbite półprzezroczystym cieniem. O ile cały
    kilkuminutowy film liczył się sprawnie, to na tych cieniach Core i7
    spędził długie minuty, a wentylatorek chodził jak wściekły.

  • 34. Data: 2014-12-14 23:51:38
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    adam wrote:

    > No i wlasnie stad pytanie jaki komputer kupic:)

    Nie kupuj nowego komputera, bo to co masz nie jest wcale złe.
    Spróbuj użyć innego programu do montażu, renderowania.
    Spróbuj innych ustawień renderowania.

  • 35. Data: 2014-12-15 03:25:16
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sun, 14 Dec 2014 23:48:52 +0100, Poldek napisał(a):

> [...]
    > kilkuminutowy film liczył się sprawnie, to na tych cieniach Core i7
    > spędził długie minuty, a wentylatorek chodził jak wściekły.

    Znowu - w jakim sofcie? Mam pod ręką Camtasia Studio, FTPa swojego zaraz też
    podniosę. Można popróbować, jak w różnych programach to działa. Do testów
    mam i5-4690K kręcony do 4,6 GHz.

    [ Jak to mówią daltoniści: życie jest jak tęcza - raz białe, raz czarne... ]
    [ (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

  • 36. Data: 2014-12-17 10:29:06
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Przemysław Ryk wrote:

    > Znowu - w jakim sofcie? Mam pod ręką Camtasia Studio, FTPa swojego zaraz też
    > podniosę. Można popróbować, jak w różnych programach to działa. Do testów
    > mam i5-4690K kręcony do 4,6 GHz.

    Vegas

  • 37. Data: 2014-12-17 17:21:08
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    > Vegas

    Wrzuć cały projekt to zobaczę.