-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Wiesiaczek <W...@v...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: jaki prąd rozruchu (aku, civic ufo)
Date: Sat, 17 Dec 2016 16:14:43 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 48
Message-ID: <o33kp4$iar$1@node1.news.atman.pl>
References: <o2v4qb$vqu$1@node1.news.atman.pl>
<5853ab96$0$15197$65785112@news.neostrada.pl>
<o31m0p$2e1$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 095160153243.dynamic-ww-10.vectranet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1481987684 18779 95.160.153.243 (17 Dec 2016 15:14:44
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 17 Dec 2016 15:14:44 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.5.1
In-Reply-To: <o31m0p$2e1$1@node2.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2595273
[ ukryj nagłówki ]W dniu 16.12.2016 o 22:23, yapann pisze:
> Co do zasady.
> Lubię i _chcę mieć szczegółową wiedzę na temat mojego auta.
>
>
> - tu można skończyć wywód.
> W tym konkretnym przypadku, kupując aku i mając deklaracje od dostawcy o
> wszelakich parametrach - w tym o prądzie rozruchu - chcę umieć się do
> nich jakkolwiek odnieść (a nawet jeśli już mam sie nie odnosić - to chcę
> i lubię wiedzieć chociaż mniej-więcej dlaczego).
>
> Z racji kultury dyskusji spodziewałabym się aby dyskusje 'poboczne'
> (niejednokrotnie bardzo interesujące, a czasm i rozstzygające - choć
> niezmieeeernie rzadko :D) były prowadzone w podwątku OT (offtopic) -
> jeśli nie odpowiadają na zadane zagadnienie, aj ak przypomnę - chciałam
> ustalić jaki oryginalnie ten prąd jest. W specyfikacji auta nie podają,
> może i więc nie jest to potrzebne jak sugerujecie niektórzy - a nadal
> się zapytuję, jaki to jest prąd. Btw, jeśli miałoby to nie miec
> znaczenia (a nie jest tak, co sami dobrze wiecie jeśli ma się pojęci
> jakiekolwiek o prądzie) - to po co byłby podawany na akumulatorach (no
> moze dla zmyłki, szczególnie dla tych co kupują 'im większy tym lepiej',
> co w sumie rozumiem bo takie jest w niemałym procencie pojęcie
> kupujących - co więcej dopompowane przez wielu sprzedawców aku -
> sprzedaj kit (lub błędne mniemanie), że większy jest lepszy xD, bo jest
> większy :D (prąd :>).
>
>
> Prądy te wahają się w dostępnych aku między ok. 300 a 400 A - czyli
> różnią się o rząd 30% - to nie jest mała różnica się wydaje, choć b.
> możliwe, że nie w taki posób należy to rozpatrywać.
> Tak czy siak - wyglądam informacji jak na wstępie. Z góry dziękuję za
> litoścliwego poinformowanego.
>
To jest informacja głównie dla możliwości zastosowania danego
akumulatora w nietypowych warunkach.
I mówi głównie to, że obciążając taki akumulator prądem n.p. 300A nie
spowoduje to stopienia się wewnętrznych połączeń akumulatora ani
deformacji i uszkodzenia płyt.
W typowym zastosowaniu w samochodzie osobowym taka informacja jest
praktycznie bez znaczenia.
--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
Najnowsze wątki
- 2025-02-17 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-17 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-17 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-17 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-02-17 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=
- 2025-02-17 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-17 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-17 Odśnieżanie samochodu
- 2025-02-17 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-17 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Pompiarze...
- 2025-02-16 PV teraz