    From: "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: jaki plecak na dluzsze trasy
    Date: Sun, 15 Feb 2009 15:29:19 +0100

    > szukam plecaka w ktory moglbym wmiescic: gx20+kit + 2 dodatkowe stalki
    > + pierscienie posrednie + "statyw groszkowy", prowiant i drobiazgi.
    > plecak mialby byc wygodny, a z jednej strony zaleta wydaje mi sie
    > wymiana obiektywow bez sciagania plecaka = slingshot-y lowepro.
    > czy z takim jednoramiennym plecakiem da sie chodzic przez 5 godzin
    > bez bolu ramion? w koncu jest to asymetryczne obciazenie

    W plecaku typu slingshot bez ściągania da się tylko wyjąć aparat. Wtedy
    odpinasz tylko boczną klapkę. Aby się wyjąć obiektyw trzeba odpiąć całą
    klapkę dolną i plecak musi leżeć na plecach. Przymierzałem się do Slingshot
    200 i zrezygnowałem. Po przesunięciu plecaka na przód klapka jest prawie pod
    samą brodą i wyciąga się niezbyt wygodnie. Komora dodatkowa jest minimalna.
    No i ten pojedynczy pasek.
    Wybrałem Lowepro Fastpack 200. Komorę dolną ma podobną jak Slingshot, można
    spokojnie przesunąc plecak do przodu zawieszony tylko na lewym ramieniu.
    Górna komora jest sporo większa, wchodzi mi tam statyw Velbon DF-mini.
    Jednocześnie spełnia wymagania bagażu podróżnego na wszystkich liniach
    lotniczych.
    http://www.torbylowepro.pl/plecaki/lowepro-fastpack-
    200,541s

    --