  • Data: 2011-03-27 13:43:37
    Temat: Re: jaki pc dla mnie
    Od: "MC" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:27032011.78FCAFBE@budzik61.poznan.pl...

    > skoro monitory i telewizory mają taka sama matrycę, to gdzie tu róznica?

    Nie napisałem, że mają taką samą, tylko że ma większość. Rozumiesz znaczenie
    tego słowa? A poza tym matryca to nie wszystko.

    > Mam rozumiec, ze 80% monitorów = telewizorom = shit, a te pozostałe,
    > zrobione na matrycy IPS sa dobrej jakosci?

    Masz skłoność do nadmiernego upraszczania. Chodzi nam o konkretne
    zastosowanie. Bo np. do gier matryce IPS są gorsze od TN.

    > Jezeli taka jest teza, to o jakich wyplywajacych oczach mówimy?

    Przypuszczam, bo to nie są moje słowa, że ich autorowi nie chodziło o jakiś
    szczególny rodzaj telewizora, a raczej o brzydki zwyczaj podkręcania ich w
    sklepie na maksymalną jasność. Wtedy rzeczywiście są kłopoty jak ktoś blisko
    siedzi. Wiele osób już nie zmienia tych ustawień chociaż to nie jest takie
    trudne.