  • Data: 2011-03-27 18:53:44
    Temat: Re: jaki pc dla mnie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.03.2011 18:49, Mateusz pisze:

    > Nie jestem lamą, znam sie na tym i owym, probowalem i ciagle probuje
    > uzywac Linuksa i wychodzi mi na to, ze jak chce cos miec porzadnie to
    > wybieram Windows.

    Śmierdzi mi to wypowiedzią sponsorowaną.

    > Konfiguracja i inne bzdety zajmuja mi ze 10 razy mniej
    > czasu niz na linuksie.

    Brednie. No, chyba że ściągasz sobie dystrybucję typu slackware, ale tam
    właśnie tak ma być.

    Instalacja susełka w najbardziej automatycznym wariancie sprowadza się
    do uruchomienia z płytki, kilku kliknięć i podaniu nazwy użytkownika i
    hasła. Ba! Są nawet wersje Live w ogóle nie wymagające instalacji.

    A windows to tylko ciągle jakieś aktywacje, rejestracje, domaganie się
    płytek ze sterownikami... Potem trzeba jeszcze kupić pakiet biurowy
    (kolejne płytki) i znowu ten sam korowód (rejestracja, aktywacja,
    akceptacja licencji dla każdego użytkownika).

    Odtwarzanie filmów - znowu kolejne schody i awantury o zły region.

    No i jeszcze trzeba zainstalować i skonfigurować jakiegoś antywirusa.

    A jak zajdzie konieczność przeniesienia systemu na inny sprzęt (awaria
    czy zwiększenie zapotrzebowania na moc i miejsce)... Masakra - i to
    pomijając nawet kwestię nowej kołomyi z aktywacjami.

    > Ktory jako serwer moze byc OK, ale jako
    > workstacja jest ciagle do dupy (chyba, ze ktos uzywa przegladarki do
    > weba i terminala ssh).

    Pociągnij za drugą - ta aż dzwoni.

    > Ja tez przestalem lubic AMD, ale nie za wpadki tylko za to, ze ciagle
    > jest w tyle. ot, C2D grzeje sie do 29 stopni w Idle, a taki atlon 6000
    > do 55 stopni. A wydajniosc ma mniejsza.

    Sprawdź mocowanie radiatora. I upewnij się, że był przesmarowany na
    styku z procesorem.

    Mój ma aktualnie 26C.

    Stary Athlon 64 X2 4000+