  • Data: 2011-03-24 15:23:50
    Temat: Re: jaki pc dla mnie
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "qwerty" <q...@p...fm> wrote in message
    news:imfme3$6e8$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "januszek" napisał w wiadomości grup
    .com...

    > Wystarczy wejść na stronę intela i wszystko jest jasne:
    > http://www.intel.com/consumer/products/processors/co
    rei5-specs.htm

    Szczerze mówiąc nie jest to dla mnie wszystko jasne... Cytuję:
    "Cores and threads go hand in hand. Multi-core processors are single chips
    that contain two or more distinct processors or execution cores in the same
    integrated circuit. Multi-threading allows each core to work on two tasks at
    once, thereby letting you do more things simultaneously, producing faster,
    more efficient results. Now your computer can keep up with even your
    heaviest multitasking."

    Jeśli z tego co piszą, każdy rdzeń może wykonywać dwa wątki jednocześnie, to
    dla dwurdzeniowych procesorów powinno być 4 wątki, ale dla 4 rdzeniowych
    wątków powinno być 8. Tymczasem i5-670 ma w tabelce 2 cores/ 4 threads
    a i5-750S ma 4 cores/ 4 threads. Innymi słowy - dlaczego 4 rdzeniowy procek
    ma tylko 4 wątki? Każdy rdzeń robi tylko 1? Czy możesz mi to wyjaśnić?