  • Data: 2011-03-25 08:19:16
    Temat: Re: jaki pc dla mnie
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.03.2011 08:34, aga pisze:

    > tak już przeczytałam , dziękuję
    > widzę że lubisz linuxa,

    Mam z nim dobre doświadczenia, ma przyjemną cenę ;) i kilka innych zalet.

    > ćwiczyłam ubuntu i suse ale wolę windows

    Uprzedzam, że Windows 7 ma bardzo podobny do jednego z wariantów KDE,
    więc jeśli póki co działaś na XP to możesz się zdziwić.

    > Rozumiem że chcesz mnie namówić do AMD bo tańszy, ale nie chcę tu

    W sumie nawet nie wiem, czy tańszy - po prostu z ciekawości pytałem
    dlaczego tak kategorycznie ten.

    > rozpętać niepotrzebnej dyskusji więc chcąc zamknąć temat AMD powiem,
    > mam przykre doświadczenia z procesorem AMD , to tyle

    Hehe, to już żaden producent Ci nie zostanie, bo Intel też nie jest bez
    grzechu - kiedyś miałem takie 386 Intela, które po przełączeniu w tryb
    wirtualny (czyli zasadniczo ten, w jakim działają wszystkie współczesne
    systemy) co któryś bajt w adresach powyżej megabajta miał tylko do odczytu.

    A pamiętasz słynny błąd w koprocesorze w Pentiumach? Li ten pozwalający
    na bezwzględny "twardy zwis" poza wszelką kontrolą przywilejów?