  • Data: 2011-03-24 13:49:02
    Temat: Re: jaki pc dla mnie
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.03.2011 14:36, Kamil pisze:

    > No i przeciez zamiast Lightrooma mozna Gimpa używać, a video obrabiać w
    > jakimś darmowym wynalazku, który zaoferuje połówę funkcjonalności i
    > "support techniczny" na jakimś forum.

    Stąd pytania, co inicjatorka wątku konkretnie chce użytkować i jakie
    funkcje, bo kupę forsy na komercyjny program to każdy kamil-debil może
    wydać, a potem i tak będzie 10% możliwości wykorzystywał.

    A im mniej się wyda na niepotrzebne rzeczy, tym więcej można wydać na
    rzeczy potrzebne (zakładam, że inicjatorka wątku ma jakoś ograniczony
    budżet).

    Np. pieniądze zaoszczędzone na fotoszopie czy innym przereklamowanym
    produkcie można wydać na drugi dysk i zrobienie mirroringu albo
    zewnętrznej kopii zapasowej.

    > Znów zaczynasz pryszczerskie krucjaty na grupie SPRZĘTOWEJ?

    Wytłumacz mi - skąd się u takich kretynków jak ty bierze to obsesyjne
    powiązanie oprogramowania innego niż windows z pryszczami?? Urazy z
    dzieciństwa? Kompleksy? Generalne nasranie w mózgu? Trwałe
    zaprogramowanie przy przyjmowaniu do pracy w microsofcie lub podmiocie
    zależnym?