  • Data: 2012-01-04 22:34:43
    Temat: Re: jaki olej?
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    to w <news:4f04bf82$0$1463$65785112@news.neostrada.pl>:

    > begin 'Tom N'

    > Wyrwałeś pojedyncze słowo z kontekstu zmieniając sens wypowiedzi.

    Naprawdę? no to przypomnijmy czytelnikom całość:

    <q>
    > Powinieneś się cieszyć, że całkowicie niezwiązane z twoją osoba uwagi
    > zaczynają ci doskwierać -- to znaczy, ze zaczynasz myśleć...
    Niestety, posiadam rzadką dzisiaj zdolność rozumienia kontekstu
    wypowiedzi, więc daruj sobie takie bajeczki.
    </q>

    niestety <<partykuła, za pomocą której mówiący wyraża żal, iż dana sytuacja
    ma miejsce, i zarazem pragnienie, żeby było inaczej,
    <http://sjp.pwn.pl/szukaj/niestety>

    Do wyboru masz:
    A. wyrażasz żal, że zaczyna ci doskwierać
    B. wyrażasz żal, że posiadasz zdolność

    > A teraz odtrolluj się wreszcie.

    Wybrałeś A.

    Jak widać na załączonym obrazku nie było sensu cytować reszty twoich wypocin
    po "niestety"...

    --
    T.