eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowajaki obiektyw wypożyczyć aby najlepiej zbadać czy body dobrze ostrzy? › Re: jaki obiektyw wypożyczyć aby najlepiej zbadać czy body dobrze ostrzy?
  • Data: 2011-04-03 19:18:13
    Temat: Re: jaki obiektyw wypożyczyć aby najlepiej zbadać czy body dobrze ostrzy?
    Od: Bartlomiej Lidke <o...@r...cy.rot13.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    dobrov <d...@i...pl> wrote:
    > Chciałbym wypożyczyć obiektyw, żeby zbadać, czy moje problemy z ostrością to
    > wina obiektywu czy body.

    popros o regulamin i zastanow sie czy mozesz go zaakceptowac:

    http://www.procentrum.pl/regulamin.php

    "10. Wypożyczający zobowiązany jest do potwierdzenia stanu technicznego
    sprzętu w momencie jego odbioru."
    [...]
    "12. Sigma Pro-Centrum gwarantuje, że wypożyczany sprzęt jest w pełni sprawny
    technicznie i gotowy do pracy w momencie rozpoczęcia świadczenia usługi najmu."

    jesli zauwazysz jakas usterke to: oni maja Twoje pieniadze (66% pelnej ceny),
    podpisany kwit ze brales w pelni sprawny sprzet, a serwis jest ich

    osobiscie tez chcialem cos od nich pozyczyc ale w sytuacji w ktorej nie
    ma opcji ubezpieczenia sprzetu podziekowalem za uwage

    --
    butthead
    o 'Niesmiertelnym' (c) Pleciucha: