  • Data: 2010-02-19 21:46:41
    Temat: Re: jaki laptop kupić?
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 19 Feb 2010 22:34:07 +0100, "nom" <n...@u...gazeta.pl>
    wrote:

    >Przecież na stronie Dell'a masz dokładnie opisane (z obrazkami) jak wymienić
    >każdy podzespół.

    Wiesz - mój pierwszy twardy dysk to był MFM 10MB - i z grzebaniem w
    kompie nie mam problemów. Nawet pewne urządzanie zaprojektowane i
    wykonane ma w dorobku ;-) Natomiat dla mojego Ojca - choć on jest w
    wykształecnia teletechnik - taka wymian to mimo instrukcji sprwa ponad
    jego siły.

    >Mi pan z Della o tym powiedzial jak dzwoniiłem w sprawie wymiany dysku,
    >powiedział mi co mam po kolei zrobić i gdzie jest to opisane. Dysk
    >wyciągnałem po 5 minutach a nigdy nie miałem do czynienia z laptopem. Kurier
    >który przyjeżdża nie ma pojęcia o komputerach. Płyty z systemem i

    Zależy który. Przyjeżdżający do serwerów mają pojećie. Tylko że to
    jest technik a nei kurier.

    >sterownikami dostałem w komplecie z laptopem, ponadto miałem obraz systemu
    >na partycji recovery i też zrobiłem sobie kopię na DVD, dużo szybciej się
    >wtedy instaluje na nowym dysku, bo to jest obraz gotowego systemu z
    >oprogramowaniem i sterownikami.

    Niestety 1330 kupiony w polkim oddziale Della nie miał płytek. Z
    recovery nie zostały zrobione - pisałem o tym. Serwis nei był w stanie
    pomóc. Tzn. odpowiedział że to mój problem. Od tego czasu mam alergię
    na Della.

    >Napęd szczelinowy fajna sprawa, laptop jest dużo sztywniejszy niż przy
    >napędzie z tacką. :-)

    A bez CD/DVD/BR jest jeszcze sztywniejszy :-P

    Zdrówko