  • 21. Data: 2012-07-28 00:56:43
    Temat: Re: jaki laptop do 2000zl do obrobki zdjec?
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości news:20120725110508.64be13bf@babcia-workstation...
    > Ja korzystam zamiennie z iPad-a 2 (filmy dla dziecka i jako czytnik
    > e-booków głównie) i pierwszego Galaxy Tab-a (net głównie). W obu Aero2
    > działa bez problemu. Jedyny minus to brak wskazania mocy sygnału.

    Ja ostatnio chciałem kupić dual-sima Gigabyte'a (właśnie pod kątem Aero), no
    i okazało się że Aero nie obsługuje.

  • 22. Data: 2012-07-29 18:24:33
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-07-28, o godz. 00:55:28
    "maX" <a...@i...pl> napisał(a):

    > Ale sugerowanie że wystarczy mieć modem 3G żeby mieć Aero to
    > nadużycie, bo całkiem sporo urządzeń nie wspiera Aero (są testy na
    > jdtech).

    Cris sugerował konkretny laptok z konkretnym modemem. Obsługującym
    Aero2. ;-)

    Zdrówko

  • 23. Data: 2012-07-30 21:33:28
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości news:20120729182433.6c52f995@babcia-workstation...

    > Cris sugerował konkretny laptok z konkretnym modemem. Obsługującym
    > Aero2. ;-)

    W tym przypadku tak, ale czasem mimo tej samej nazwy sprzęt nie obsługuje
    Aero:
    "Niestety, podobieństwo fizyczne nie idzie w parze z funkcjonalnością, bo
    nasz egzemplarz w ogóle nie wykrywał sieci Aero2 - był niezgodny z UMTS 900
    MHz. Posłużył on nam jako przykład swoistego chaosu na rynku
    telekomunikacyjnym. Otóz "brat bliźniak" tego modemu, Huawei e182e, jest
    urządzeniem oficjalnie uznanym przez Aero2 za w pełni zgodny sprzęt. Ale jak
    się okazuje (donoszą o tym liczne fora tematyczne i sami użytkownicy sieci
    Aero2), Huawei e1820, czyli (teoretycznie) dokładnie taki sam jak ten,
    którym dysponowaliśmy, ale oferowany przez operatora Play, dogaduje się z
    Aero2 bez większych problemów. Jak zatem dobrać właściwe urządzenie? Cóż,
    nie tylko trzeba wybrać sprzęt obsługujący transmisję UMTS/HSxPA 900 MHz i
    radzący sobie z brakiem usług TS11, bo może trafić się sprzęt, który mimo
    tej samej nazwy występuje w różnych wariantach, w żaden sposób
    nieoznaczonych przez producenta."
    http://pclab.pl/art50015-9.html

  • 24. Data: 2012-07-31 10:14:52
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-07-30, o godz. 21:33:28
    "maX" <a...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > wiadomości news:20120729182433.6c52f995@babcia-workstation...

    > W tym przypadku tak, ale czasem mimo tej samej nazwy sprzęt nie

    Ale tym konkretnym laptoku występuje jedna konkretna karta brandowana
    przez HP i akurat z nią nikt nie zgłaszał problemów. ;-)

    Zdrówko