  • 1. Data: 2012-07-22 22:05:39
    Temat: jaki monitor z minimalnie wyższej półki
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Witam

    Do tej pory używałem fujitsu-siemens P19-1 (matryca MVA) oraz samsung 193P
    (prawdopodobnie
    ta sama matryca). Są to monitory bardzo stare ale należące do trochę wyższej
    półki. Teraz testuje
    już chyba piąty monitor (niestety same takie najtańsze) i mam wrażenie, że
    oczy mi odpadną. Jestem
    już prawie zdecydowany na kupienie znowu używanego P19-1 albo P19-2 ale
    równolegle oglądam
    też nowe.

    Czy jest cokolwiek o rozmiarze do 22, matrycy innej niż TN, koniecznie ze
    złączem DVI-D ? Cena
    do 1300.

    Mile widziane:
    brak gównianego błyszczącego plastiku
    regulacja najważniejszych ustawień położenia
    ogólnie pojęta solidność (z wyglądu może nawet być granicząca z topornością)

    Do tej pory w sklepach stacjonarnych wszyscy rozkładają ręce. Wszędzie ten
    sam najtańszy chłam.

    Jedyne co znalazłem to HP ZR2240w. Niestety ciężko znaleźć jakieś konkretne
    informacje na temat tego monitora.

    Jest ktoś w stanie coś mi polecić ?

  • 2. Data: 2012-07-22 22:10:46
    Temat: Re: jaki monitor z minimalnie wyższej półki
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 22.07.2012 22:05, chochlik_drukarski pisze:
    > Jest ktoś w stanie coś mi polecić ?

    Wspomniane warunki, ale przy ciut wyższej cenie spełnia NEC P221W.

    Wiekszy wybór: http://mva.pl/viewtopic.php?f=40&t=152

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 3. Data: 2012-07-22 22:24:59
    Od: Antoni Adamiak <a...@o...net>

    Polecam c-PVA sRGB EIZO FS2331W - prawie mieści się w założonej cenie.

    I, jak Tomasz, forum mva.pl do poczytania :)

    Antoni Adamiak

  • 4. Data: 2012-07-22 22:42:41
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Tom01 wrote:

    > Wspomniane warunki, ale przy ciut wyższej cenie spełnia NEC P221W.
    >
    > Wiekszy wybór: http://mva.pl/viewtopic.php?f=40&t=152

    To było raczej maksymalne maksimum i to w przypadku gdyby
    monitor poraził mnie swoim pięknem i możliwościami. Alternatywą
    jest chociażby ten P19-1 (zakładam że nie trafie na jakiś mega
    wyeksploatowany) za nawet niecałe 200zł. Ten model mam sprawdzony
    i wiem, że dobrze mi się na nim pracuje. Nie wiem czy chciałbym
    zaryzykować prawie 1500 za nowy i potem ewentualnie się meczyć
    przez 5 lat.

    Ale oczywiście przyjrze się zarówno temu modelowi jak i innym
    pod podanym linkiem.

  • 5. Data: 2012-07-22 22:50:57
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Antoni Adamiak wrote:
    > Polecam c-PVA sRGB EIZO FS2331W - prawie mieści się w założonej cenie.

    Nawet go oglądałem bo design ma ciekawy ale sprzedawcy reklamują jako
    monitor
    do zastosowań multimedialnych i gier. Mi się to kojarzy z najgorszym
    szmelcem.

  • 6. Data: 2012-07-22 23:09:01
    Od: Antoni Adamiak <a...@o...net>

    Dnia Sun, 22 Jul 2012 22:50:57 +0200, chochlik_drukarski napisał(a):
    > Nawet go oglądałem bo design ma ciekawy ale sprzedawcy reklamują jako
    > monitor
    > do zastosowań multimedialnych i gier. Mi się to kojarzy z najgorszym
    > szmelcem.

    Szmelc to na pewno nie jest, nie jest to też monitor za 10000zł

    Wszystko zależy czego oczekujesz od monitora - naprawdę dużo dowiesz się na
    mva.pl

    Antoni Adamiak

  • 7. Data: 2012-07-22 23:19:29
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Sun, 22 Jul 2012 22:05:39 +0200, chochlik_drukarski napisał(a):

> [...]
    > sam najtańszy chłam.
    >
    > Jedyne co znalazłem to HP ZR2240w. Niestety ciężko znaleźć jakieś konkretne

    Całkiem nieźle sprawuje się Dell 2209WA - w zastosowaniach biurowych i
    czasem w filmach. Z tym, że jak słyszałem, mogą mieć włożone różne
    matryce.
    --
    M.
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 8. Data: 2012-07-23 00:58:59
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    chochlik_drukarski wrote:
> [...]
    >
    > Jedyne co znalazłem to HP ZR2240w. Niestety ciężko znaleźć jakieś
    > konkretne informacje na temat tego monitora.

    gateway FPD2185W taki używam od kilku ładnych lat

    jeffrey

  • 9. Data: 2012-07-23 00:59:59
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    > Nawet go oglądałem bo design ma ciekawy ale sprzedawcy reklamują jako
    > monitor do zastosowań multimedialnych i gier. Mi się to kojarzy z
    > najgorszym szmelcem.

    W tym przypadku akurat raczej źle Ci się kojarzy. Naprawdę - całkiem
    przyzwoity monitor. :)

    [ Wilson: I can't believe I'm able to say this, but... you're cancer-free. ]
    [ (...) You're fine. Patient: I don't get it. House: Cool. ]
    [ ("House M.D. 4x09 Games") ]

  • 10. Data: 2012-07-23 22:47:10
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Antoni Adamiak wrote:
    > Polecam c-PVA sRGB EIZO FS2331W - prawie mieści się w założonej cenie.
    >
    > I, jak Tomasz, forum mva.pl do poczytania :)

    W sumie to jednak za duży. 22 to miało być maksimum.