  • 11. Data: 2012-07-25 07:56:26
    Temat: Re: jaki laptop do 2000zl do obrobki zdjec?
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2012-07-24 17:18, Jakub Jewula pisze:

    > IBM T42 - najlepsza matryca w laptopie jaka widzialem.
    >
    > Ale o szybkim obrabianiu RAWow to zapomnij ;)

    Można poszukać modelu T43p z matrycą IPS 1600x1200 i procesorem 2,13
    albo 2,26 GHz. Niestety CPU w technologii 90 nm przy intensywnej
    pracy dość mocno się grzeje no i laptop obsługuje tylko dyski PATA.

    T.

  • 12. Data: 2012-07-25 08:46:36
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    maX nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Chris" <s...@s...de> napisał w wiadomości
    > Aero ma problemy z kompatybilnością na różnych urządzeniach:
    > http://pclab.pl/art50015.html

    Nie wszystko jest idealne ale skoro jest za darmo to czemu nie brać pod
    uwagę :)
    Zawsze można kupić jakiegoś prepaya z pakietem danych.

  • 13. Data: 2012-07-25 09:48:15
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-07-24, o godz. 21:15:38
    "maX" <a...@i...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Chris" <s...@s...de> napisał w wiadomości
    >
    > Aero ma problemy z kompatybilnością na różnych urządzeniach:
    > http://pclab.pl/art50015.html

    Trzeba sprawdzić przed zakupem czy konkretny modem jest kompatybilny z
    Aero2. I tyle.

    Zdrówko

  • 14. Data: 2012-07-25 10:08:02
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

    > Trzeba sprawdzić przed zakupem czy konkretny modem jest kompatybilny z
    > Aero2. I tyle.

    Tylko że ja podałem lapka z juz wbudowanym slotem 3G a nie osobny modem.

  • 15. Data: 2012-07-25 10:29:49
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-07-25, o godz. 10:08:02
    "Chris" <s...@s...net> napisał(a):

    > Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

    > Tylko że ja podałem lapka z juz wbudowanym slotem 3G a nie osobny
    > modem.

    Ależ to jest osobny modem - może być albo nie. Zerknij w
    dokumentację ;-) Qualccomm Gobi 2000 brandowany przez HP. I działa
    fajnie z Aero2.

    Zdrówko

  • 16. Data: 2012-07-25 10:45:51
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-07-25, o godz. 10:29:49
    Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> napisał(a):

    > Ależ to jest osobny modem - może być albo nie. Zerknij w
    > dokumentację ;-) Qualccomm Gobi 2000 brandowany przez HP. I działa
    > fajnie z Aero2.

    A dokładnie to ten moduł un2420 EV-DO-HSDP (WD301AA):
    http://h10010.www1.hp.com/wwpc/pl/pl/sm/WF06c/A1-329
    290-64274-1130363-1130363-4128950-4128952.html

    Zdrówko

  • 17. Data: 2012-07-25 10:56:03
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

    > A dokładnie to ten moduł un2420 EV-DO-HSDP (WD301AA):
    > http://h10010.www1.hp.com/wwpc/pl/pl/sm/WF06c/A1-329
    290-64274-1130363-1130
    > 363-4128950-4128952.html

    Warto wiedzieć choć nie planuję na razie netbooka :) na razie jestem na
    etapie tabletu ale Sony z 3G który mi się podoba kosztuje jeszcze za dużo :)

  • 18. Data: 2012-07-25 11:05:08
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-07-25, o godz. 10:56:03
    "Chris" <s...@s...net> napisał(a):

    > Warto wiedzieć choć nie planuję na razie netbooka :) na razie jestem
    > na etapie tabletu ale Sony z 3G który mi się podoba kosztuje jeszcze
    > za dużo :)

    Ja korzystam zamiennie z iPad-a 2 (filmy dla dziecka i jako czytnik
    e-booków głównie) i pierwszego Galaxy Tab-a (net głównie). W obu Aero2
    działa bez problemu. Jedyny minus to brak wskazania mocy sygnału.

    Zdrówko

  • 19. Data: 2012-07-25 11:25:36
    Od: "Chris" <s...@s...net>

> [...]

    > e-booków głównie) i pierwszego Galaxy Tab-a (net głównie). W obu Aero2
    > działa bez problemu. Jedyny minus to brak wskazania mocy sygnału.

    Do iPada jakoś nie mogę się przekonać :)

    Ja czasami używam SONY S tylko ze bez 3G ... miałem jakiś czas Samsunga 7300
    z 3G i działa to sprawnie, jedynie drażni mnie cieńka obudowa, wiem wygodne
    w torbie ale dużo lepiej trzyma mi się właśnie SONY.

  • 20. Data: 2012-07-28 00:55:28
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości news:20120725094815.7414fa8d@babcia-workstation...

    > Trzeba sprawdzić przed zakupem czy konkretny modem jest kompatybilny z
    > Aero2. I tyle.

    Ale sugerowanie że wystarczy mieć modem 3G żeby mieć Aero to nadużycie, bo
    całkiem sporo urządzeń nie wspiera Aero (są testy na jdtech).