  • 1. Data: 2012-07-24 12:33:48
    Temat: jaki laptop do 2000zl do obrobki zdjec?
    Od: c...@h...com

    Prosze o porade przy wyborze nowego laptopa do 2000zl dostepnego na polskim rynku.
    Laptop bedzie glownie wykorzystywany do obrobki zdjec w Photoshop i Lightroom.
    Przekatna ekranu 15 cali. Wazna dla mnie tez jest solidna budowa.

    Z gory dzieki za porade.

    JW

  • 2. Data: 2012-07-24 12:47:57
    Temat: Re: jaki laptop do 2000zl do obrobki zdjec?
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    <c...@h...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    > Lightroom. Przekatna ekranu 15 cali. Wazna dla mnie tez jest solidna budowa.

    zaden

    do obrobki zdjec trzeba przedewszystkim matrycy ktora wiernie oddaje kolory
    a do tego musisz wybrac sie niemal rzad wielkosci wyzej lub pomyslec o monitorze

    na przykladzie - pytasz jakiego nowego i oryginalnego photoshopa wybrac w
    cenie do 150 pln

  • 3. Data: 2012-07-24 15:26:57
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik m4rkiz napisał:

    > na przykladzie - pytasz jakiego nowego i oryginalnego photoshopa wybrac w
    > cenie do 150 pln

    do 350 to Photoshop Elements :)

  • 4. Data: 2012-07-24 15:55:33
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Mr Misio nabazgrał(a):

    > do 350 to Photoshop Elements :)

    ADOBE Photoshop CS6 v.13 Win PL Retail

    2300 netto :)

  • 5. Data: 2012-07-24 16:27:07
    Od: c...@h...com

    > zaden
    >
    > do obrobki zdjec trzeba przedewszystkim matrycy ktora wiernie oddaje kolory
    > a do tego musisz wybrac sie niemal rzad wielkosci wyzej lub pomyslec o monitorze

    Komputer stacjonarny do obrobki obrazu mam. Potrzebuje cos w teren, co jak sie
    popsuje/polamie to nie strace majatku. Tak wiec cena do 2000zl.

    Pozdrawiam.

    JW

  • 6. Data: 2012-07-24 17:07:36
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Chris napisał:
    > Mr Misio nabazgrał(a):

    > ADOBE Photoshop CS6 v.13 Win PL Retail
    >
    > 2300 netto :)

    Ale to w cenie do 2300 pln netto ;P

  • 7. Data: 2012-07-24 17:18:21
    Od: "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl>

    Uzytkownik <c...@h...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...

    > Komputer stacjonarny do obrobki obrazu mam. Potrzebuje cos w teren, co
    > jak sie popsuje/polamie to nie strace majatku. Tak wiec cena do 2000zl.

    IBM T42 - najlepsza matryca w laptopie jaka widzialem.

    Ale o szybkim obrabianiu RAWow to zapomnij ;)

  • 8. Data: 2012-07-24 17:51:38
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > IBM T42 - najlepsza matryca w laptopie jaka widzialem.
    > Ale o szybkim obrabianiu RAWow to zapomnij ;)

    Za to w tym budzecie moze sobie kupic od razu 4 szt, co zapewnia
    odpowiednia redundancje, na wypadek "jak sie popsuje/polamie" ;P

    pozdrawiam,
    Vituniu.

    PS:
    A tak serio - poza predkoscia, ktora przy RAWach faktycznie bedzie
    doprowadzac do szewskiej pasji, to nie jest wcale taki glupi pomysl.
    Tyle tylko, ze do T4x byly rozne matryce pakowane (zarowno w
    kontekscie cali, rozdzielczosci jak i technologii wykonania) wiec trzeba
    na to zwrocic uwage.

  • 9. Data: 2012-07-24 19:25:57
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-07-24 12:33, c...@h...com pisze:
> [...]
    Laptop bedzie glownie wykorzystywany do obrobki zdjec w Photoshop i Lightroom.
    Przekatna ekranu 15 cali. Wazna dla mnie tez jest solidna budowa.

    http://allegro.pl/hp-probook-4520s-i3-380m-3gb-320gb
    -bt-3g-wwan-win7-i2490509694.html

    Może coś takiego ?? dość solidna obudowa, dobra matowa matryca, procek
    pociągnie, ramu można tylko dodać więcej niż 3gb, i ma 3G więc kartę SIM
    np. z AERO i masz free neta zawsze pod ręką.

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 10. Data: 2012-07-24 21:15:38
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Chris" <s...@s...de> napisał w wiadomości
    > i ma 3G więc kartę SIM np. z AERO i masz free neta zawsze pod ręką.

    Aero ma problemy z kompatybilnością na różnych urządzeniach:
    http://pclab.pl/art50015.html