  • 1. Data: 2012-08-20 23:43:25
    Temat: jaki lakier zabezpieczajacy
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    Urządzenie ma pracować w skrzynce, na zewnątrz, w towarzystwie
    akumulatora... w sumie już parę lat pracuje, ale przy okazji wymiany aku
    przydało by się podratować trochę PCB. "Plastik 70"? "PRF 202"?
    A może jeszcze coś innego? - Ktoś ma jakieś długoterminowe doświadczenia
    z w/w ?

    Mirek.

  • 2. Data: 2012-08-21 00:29:16
    Temat: Re: jaki lakier zabezpieczajacy
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    W dniu 2012-08-20 23:43, Mirek pisze:
> [...]
    > przydało by się podratować trochę PCB. "Plastik 70"? "PRF 202"?
    > A może jeszcze coś innego? - Ktoś ma jakieś długoterminowe doświadczenia

    Jak ma być dobrze, to profesjonalna zalewa do PCB, a nie jakieś tanie
    dziadostwo, które jest modne ostatnio na grupie.
    Wytrzyma latami.
    K.

  • 3. Data: 2012-08-21 09:34:27
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Mirek wrote:
    > Urządzenie ma pracować w skrzynce, na zewnątrz, w towarzystwie
    > akumulatora... w sumie już parę lat pracuje, ale przy okazji wymiany
    > aku przydało by się podratować trochę PCB. "Plastik 70"? "PRF 202"?

    p70 jest okay, mysle ze dowolny lakier bezbarwny tez bedzie ok :)

  • 4. Data: 2012-08-21 11:02:23
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > przydało by się podratować trochę PCB. "Plastik 70"? "PRF 202"?

    Ratowanie PCB zaczalbym od jej umycia. Izopropanol, albo spray do mycia
    PCB. Na kawalku zrob probe, bo mi sie kiedys soldermaska zaczela kleic
    po tym zabiegu.
    Oba lakiery sa pewnie OK, Plastik daje bardzo cienka warstwe, ale zlych
    doswiadczen nie mam.
    Nie próbuj uzywac lakieru do paznokci - potrafi zezrec nogi kosci SMD.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa