    From: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: jaki lakier zabezpieczajacy
    Date: Tue, 21 Aug 2012 11:02:23 +0200

    Powitanko,

    > przydało by się podratować trochę PCB. "Plastik 70"? "PRF 202"?

    Ratowanie PCB zaczalbym od jej umycia. Izopropanol, albo spray do mycia
    PCB. Na kawalku zrob probe, bo mi sie kiedys soldermaska zaczela kleic
    po tym zabiegu.
    Oba lakiery sa pewnie OK, Plastik daje bardzo cienka warstwe, ale zlych
    doswiadczen nie mam.
    Nie próbuj uzywac lakieru do paznokci - potrafi zezrec nogi kosci SMD.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa