  • Data: 2010-02-18 10:03:55
    Temat: Re: jaki [dobry] Czujnik cofania?
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hlhn5m$dvf$1@inews.gazeta.pl...

    > co to znaczy że sobie źle radzą? kto tak twierdzi?
    > wprawdzie nie jeżdżę dużo samochodem w którym są zamontowane ale IMO
    > działają doskonale,

    Każde sobie radza gorzej z obiektami o mniejsze gęstości - jak na przykład
    zaspa śnieżna, wynika to z własności odbitego od takiej zaspy
    (ultra)dźwięku.

    A co do wyświetlacza, to nie ma przeszkód, by go zamontować z tyłu, na
    podsufitce, tak, by był widoczny zarówno po odwróceniu głowy jak i w
    lusterku - bardzo dobre rozwiązanie. Ciągnięcie kabla do przodu - a przede
    wszystkim umieszczanie wyświetlacza z przodu, to nieporozumienie.
    Firma - syszałem dobre opinie o valeo (ale z zaspami też sobie nie radzą),
    sam zaś mam - i polecam - amervoxa:
    http://www.bartex-caraudio.com.pl/index.php?cPath=32
    3_605

    --