-
11. Data: 2010-09-29 20:28:31
Temat: Re: jaki bus w granicach 7000
Od: "adi" <a...@g...com>
auto typowe na budowe , gorszy wygląd oraz rdza nie mają znaczenia
-
12. Data: 2010-09-29 20:32:52
Temat: Re: jaki bus w granicach 7000
Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>
Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:i7vtb8$a5f$1@news.onet.pl...
> A jeśli chodzi o sedno tematu to za 7kzł ciężko będzie kupić coś
> rozsądnego... Transit: RWD i problemy z rdzą, T4: droższy, FWD albo
> syncro, i chyba celowałbym w T4, ale silnik 2.5TDi bo 2.4D to koszmar...
nie wiem co dla ciebie znaczy koszmar? nie jedzie? tak, zgadzam się. nie
warto go kupić? za 7kpln IMO warto. Ja mam taką T4, kupiłem w komisie, tzn.
firma za długi oddała w rozliczeniu, tyle że nie był wypicowany, stał pod
drzewem uświniony ok. miesiąc, gość się zdziwił że o niego pytam. Przyszedł
odpalił na cyk... i się zakochałem ;) zrobiłem nim 80kkm w półtora roku,
teraz stoi bo mam garaż więc może jeździć osobówka. Jedyne co robiłem to
zawieszenie (nie pamiętam kosztów ale nie było jakieś drogie), rozrząd (ok
800zł), alternator (150zł), i sprzęgło (chyba 700zł -synchro ma dużo
droższe). Trochę rdzewieje na spawach - co jakiś czas przejadę hammeraidem i
po kłopocie, poza tym odpalał przy -30st. bez problemu i to chyba najmniej
zawodne auto jakie mam :) aha! zużycie paliwa- ok 9l/100km, raczej nie
więcej i nie mniej - przynajmniej używając gazu zerojedynkowo (bo właściwie
tak tylko działa ;P)
p.s. tak, mam zamiar go sprzedać, choć jeszcze nie teraz - najpierw muszę
znaleźć w rozsądnej cenie berlingo/partner lub cokolwiek innego w wersji
2-3-osobowej (VAT) z klimatyzacją i silnikiem hdi (teraz do pracy
zaprzęgnięty jest golf mk3 1,9 tdi 90km variant, tyle że szkoda busa bo stoi
i niszczeje)
--
Pozdrawiam
Lukasz
-
13. Data: 2010-09-29 20:36:21
Temat: Re: jaki bus w granicach 7000
Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>
Użytkownik "adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości
news:i800g2$k8j$1@news.vectranet.pl...
> auto typowe na budowe , gorszy wygląd oraz rdza nie mają znaczenia
No to podalem Ci typy, teraz alledrogo i wybierac ;P
Zasadniczo wszystkie sie nadaja.
No ale na budowe tez moze byc albo blaszak albo paka
PZDr
Adam
-
14. Data: 2010-09-29 20:40:25
Temat: Re: jaki bus w granicach 7000
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2010-09-29 20:32, Lukasz pisze:
> Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> news:i7vtb8$a5f$1@news.onet.pl...
>> A jeśli chodzi o sedno tematu to za 7kzł ciężko będzie kupić coś
>> rozsądnego... Transit: RWD i problemy z rdzą, T4: droższy, FWD albo
>> syncro, i chyba celowałbym w T4, ale silnik 2.5TDi bo 2.4D to koszmar...
>
> nie wiem co dla ciebie znaczy koszmar? nie jedzie? tak, zgadzam się. nie
> warto go kupić? za 7kpln IMO warto. Ja mam taką T4, kupiłem w komisie,
Tak, nie jedzie (prawie w ogóle) i pali więcej niż 2,5TDi który już jest
całkiem żwawy.
--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/item1199963969.html
Pozdrawiam
Lewis
-
15. Data: 2010-09-29 20:52:02
Temat: Re: jaki bus w granicach 7000
Od: "adi" <a...@g...com>
> Hyundai H100
z tego co widzę autko małe, no i marka mnie nie przekonuje chyba ze się
mylę
> Mazda E2200 za drogi
> Mercedes MB100 :P
gone uwagi ze wzgledu na to żejeżdże teraz mercedesem 124
> Mitsubishi L300 / L400
tudno dostępne
> Nissan vanette
za mały
> Toyota Hiace
trudno dostęny
>
> NO
>
> PZDr
> Adam
-
16. Data: 2010-09-29 20:55:02
Temat: Re: jaki bus w granicach 7000
Od: "adi" <a...@g...com>
> No ale na budowe tez moze byc albo blaszak albo paka
zdecydowanie blaszak jeśli dobrze rozumiem cos pokroju t4, aha i dobry byłby
silnik mało wrażliwy na paliwa jak w t4 właśnie
-
17. Data: 2010-09-29 20:58:29
Temat: Re: jaki bus w granicach 7000
Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>
Użytkownik "adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości
news:i8021p$1e4$1@news.vectranet.pl...
>
>
>> No ale na budowe tez moze byc albo blaszak albo paka
>
> zdecydowanie blaszak jeśli dobrze rozumiem cos pokroju t4, aha i dobry
> byłby silnik mało wrażliwy na paliwa jak w t4 właśnie
To z tych co Ci podalem to w zasadzie wszystkie, bo to jednak maja swoje
lata w tej cenie.
Tyle ze poprostu do T4 dostaniesz czesci wszedzie i wszyscy to naprawia.
PZDr
Adam
-
18. Data: 2010-09-29 21:01:22
Temat: Re: jaki bus w granicach 7000
Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>
Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:i8016p$jvm$2@news.onet.pl...
> Tak, nie jedzie (prawie w ogóle) i pali więcej niż 2,5TDi który już jest
> całkiem żwawy.
tylko że za tdi trzeba dać przynajmniej 2x tyle... jak ja kupowałem jakieś 2
lata temu to TDI kosztowały jakieś 17,18 czy ponad 20kpln.
pozdr
Lukasz
-
19. Data: 2010-09-29 21:02:12
Temat: Re: jaki bus w granicach 7000
Od: "adi" <a...@g...com>
no właśnie wszystko i wszyscy skłaniają do t4 aczkolwiek myślałem że moze
jest coś lepszego :) swoją drogą jakby ktoś z
Wrcoławia i okolic miał takiego na sprzedaz to jestem chętny :)
Adi
-
20. Data: 2010-09-29 21:08:24
Temat: Re: jaki bus w granicach 7000
Od: "Plumpi" <p...@o...pl>
Użytkownik "adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości
news:i7vkp3$h6v$1@news.vectranet.pl...
> czy moglibyście doradzić jakiegoś busa w rozsądnych pieniądzach i
> koniecznie w dieslu. Wstępnie patrzę na T4 bądź transita
Do 15 tys. T4 raczej nie kupisz w przyzwoitym stanie. Za Transita też trzeba
wybulić ok. 10
Co prawda czasami trafiają się okazje, ale naprawdę są one wyjątkowe i
trzeba długo polować. Ja polowałem na Transita lub T4 przez rok czasu. To co
widziałem do tych pieniędzy wyżej opisanych to były zajeżdżone samochody, a
T4 w cenie 7 tys. to nie miały podłogi, zaś silniki i skrzynie ledwo się
kręciły. Koszta remontu ww samochodów także nie są bez znaczenia, bo naprawy
liczy się w tysiącach złotych.
A teraz podstawowa rzecz - czy aby napewno musi być "w dieslu" ?
Diesle, zwłaszcza z turbiną to pomyłka na tego typu roboty. Diesle,
zwłaszcza te uturbione to samochody na dłuższe trasy. Na krótkich odcinkach
turbiny siadają, a sam diesel jest mało ekonomiczny, bo pali dużo więcej. A
roboty budowlane to przede wszystkim jazda miejska/wiejska na którkich
odcinkach, do sklepu itp.
W takim reżimie pracy o wiele lepiej sprawują się silniki benzynowe, a
zagazowane będą bardziej ekonomiczne niż diesle.
Być może nie masz potrzeby posiadania aż tak wielkiego samochodu ? Może
zamiast dostawczego wystarczy jakić pickup czy van, a te już o wiele łatwiej
jest kupić za takie pieniądze w przyzwoitym stanie.