  • 1. Data: 2010-09-29 17:08:31
    Temat: jaki bus w granicach 7000
    Od: "adi" <a...@g...com>

    czy moglibyście doradzić jakiegoś busa w rozsądnych pieniądzach i koniecznie
    w dieslu. Wstępnie patrzę na T4 bądź transita

    Z góry dzięki

    Adi

  • 2. Data: 2010-09-29 17:29:58
    Temat: Re: jaki bus w granicach 7000
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 29 Sep 2010 17:08:31 +0200, adi napisał(a):

    > czy moglibyście doradzić jakiegoś busa w rozsądnych pieniądzach i koniecznie
    > w dieslu. Wstępnie patrzę na T4 bądź transita

    nie ma takich dużych diesli. Małą osobówkę byś jeszcze zmieścił, ale busa,
    szczególnie zawiniętego w pieniądze nie ma szans.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-09-29 17:32:30
    Od: "Marian Paździoch" <n...@n...pl>

    > nie ma takich dużych diesli.

    Jak to nie? Większość (wszystkie?) tirów jest na ropę :P.

  • 4. Data: 2010-09-29 17:47:28
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin adi

    > czy moglibyście doradzić jakiegoś busa w rozsądnych pieniądzach i
    > koniecznie w dieslu. Wstępnie patrzę na T4 bądź transita

    Bus to jedno, ale skąd weźmiesz tak dużego diesla i tyle pieniędzy?

    --
    ignorance is bliss

  • 5. Data: 2010-09-29 18:00:28
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 29 Sep 2010 17:32:30 +0200, Marian Paździoch napisał(a):

    > Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości
    >
    > Jak to nie? Większość (wszystkie?) tirów jest na ropę :P.

    ale do nawet 12-litrowego diesla T-4 wejdzie conajwyżej w wersji Burago -
    jeżeli takowa istnieje.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 6. Data: 2010-09-29 19:22:19
    Od: "adi" <a...@g...com>

    > Bus to jedno, ale skąd weźmiesz tak dużego diesla i tyle pieniędzy?

    to juz mój problem, a swoją drogą nie spodziewałem sie na tej grupie nic
    innego niż tępych odpowiedzi. Nie było mnie tu długi czas ale widzę ze nic
    sie nie zmieniło :(

    Adi

  • 7. Data: 2010-09-29 19:34:28
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-29 19:22, adi pisze:

    > to juz mój problem, a swoją drogą nie spodziewałem sie na tej grupie nic
    > innego niż tępych odpowiedzi. Nie było mnie tu długi czas ale widzę ze
    > nic sie nie zmieniło :(
    >
    > Adi

    Masz trochę racji ale był czas przywyknąć że nie tolerują tu wszelkich
    wygłupów słownych w stylu "w dieslu", "w automacie", "w kombi", "na
    polaku" itd...
    A jeśli chodzi o sedno tematu to za 7kzł ciężko będzie kupić coś
    rozsądnego... Transit: RWD i problemy z rdzą, T4: droższy, FWD albo
    syncro, i chyba celowałbym w T4, ale silnik 2.5TDi bo 2.4D to koszmar...
    z tym że za dobrze utrzymanego trzeba sporo ponad 10kzł.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 8. Data: 2010-09-29 19:36:48
    Od: "Mario" <m...@g...pl>

    > to juz mój problem, a swoją drogą nie spodziewałem sie na tej grupie nic
    > innego niż tępych odpowiedzi. Nie było mnie tu długi czas ale widzę ze nic
    > sie nie zmieniło :(

    zwyczajnie nie wiedziales ze od jakiegos czasu smiech wywoluje stwierdzenie,
    ze ktos szuka czegos "w dizlu" :-)

    pzdr

  • 9. Data: 2010-09-29 19:37:58
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 29 Sep 2010 19:22:19 +0200, adi napisał(a):

    > to juz mój problem, a swoją drogą nie spodziewałem sie na tej grupie nic
    > innego niż tępych odpowiedzi. Nie było mnie tu długi czas ale widzę ze nic
    > sie nie zmieniło :(

    Jakie pytanie taka odpowiedź.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 10. Data: 2010-09-29 20:21:04
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    > czy moglibyście doradzić jakiegoś busa w rozsądnych pieniądzach i
    > koniecznie w dieslu. Wstępnie patrzę na T4 bądź transita
    >
    > Z góry dzięki
    >
    > Adi

    Nieco dwa rozne auta, tyle ze Tranzit to taka typowa ciezarowka. Do
    czego ma byc ten samochod ?

    T4 do 7 tys raczej juz znajdziesz, ale znowu do czego to ma byc, blaszak,
    osobowka, doka, prycza.
    TDI raczej bedzie ciezko. 2.4D zostaje lub od biedy 2.5 z gazem (zawsze
    ponad 20KM wiecej)

    Ale masz tez do wyboru inne pojazdy.

    Hyundai H100
    Mazda E2200