  • 11. Data: 2011-03-07 21:47:14
    Temat: Re: jaki aparat?
    Od: Tomek <b...@o...pl>

    > Skup się może na fotografowaniu wypadów rodzinnych za miasto. A
    > zaoszczędzone pieniążki wydaj na wypady rodzinne za miasto. Albo zaproś
    > żonę na fajną kolację w fajnej knajpie.

    Nie rozpędzaj się, zaoszczędzone pieniądze niech zbiera na następny
    obiektyw :)

    Tomek

  • 12. Data: 2011-03-17 02:53:37
    Od: Pom Pon <p...@g...com>

    > Nie rozpędzaj się,  zaoszczędzone pieniądze niech zbiera na następny
    > obiektyw :)

    No i mam problem. Chce kupić canona 50d ale nigdzie nie mozna go
    dostać.
    Nawet jak się pojawia w porównywarkach cenowych to nie dość, ze jest
    droższy od nowszego modelu 60d
    to jeszcze po sprawdzeniu dostępności, okazuje się że go nie ma.
    Może jednak jakiś nikon podobnej klasy? :)

  • 13. Data: 2011-03-17 20:15:20
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 17 Mar, 03:53, Pom Pon <p...@g...com> wrote:

> [...]
    > droższy od nowszego modelu 60d
    > to jeszcze po sprawdzeniu dostępności, okazuje się że go nie ma.
    > Może jednak jakiś nikon podobnej klasy? :)

    http://cgi.ebay.de/CANON-EOS-50D-50-D-BODY-GEHAUSE-N
    EU-1-JAHR-GARANTIE-/190510530089?pt=DE_Elektronik_Co
    mputer_Foto_Camcorder_Digitalkameras_PM&hash=item2c5
    b4ffe29
    StaM

  • 14. Data: 2011-03-19 17:12:17
    Od: Tomek <b...@o...pl>

    W dniu 2011-03-17 03:53, Pom Pon pisze:

> [...]
    > droższy od nowszego modelu 60d
    > to jeszcze po sprawdzeniu dostępności, okazuje się że go nie ma.
    > Może jednak jakiś nikon podobnej klasy? :)

    A co jest nie tak z 60D ?

    Tomek