  • 1. Data: 2011-03-04 11:53:07
    Temat: 720p MOV vs AVCHD czyli filmy w tanim kompakcie
    Od: "topek " <t...@g...pl>

    Witam,
    zastanawiam sie miedzy Canonem IXUSem 130 a panasoniciem DMC-ZX3.
    Podobne sprzety, podobne opinie (dobre) i podobna cena (panasonic troche
    drozszy ale lepszy zoom).

    Wazna rzeczy jest nagrywanie filmow w HD (720p wystarczy).
    Canon ma format MOV dla filmow HD a panasonic AVCHD stworzony razem z sony.

    Lubie filmiki krecic podczas urlopu i dlatego ta funkcja jest dla mnie wazna.
    Ktory z apartow byscie wzieli i dlaczego?

    Na korzysc panasonica przemawia to ze mozna zoomowac w trakcie nagrywania.

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 2. Data: 2011-03-04 14:11:29
    Temat: Re: 720p MOV vs AVCHD czyli filmy w tanim kompakcie
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    > Na korzysc panasonica przemawia to ze mozna zoomowac w trakcie nagrywania.

    Sprawdź również, jak jest z ciągłym AF podczas filmowania w Ixusie...

    --
    Lol

  • 3. Data: 2011-03-05 21:01:00
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent topek nadaje:
    > Na korzysc panasonica przemawia to ze mozna zoomowac w trakcie
    > nagrywania.

    Moim zdaniem Panasonic. Nie miałem żadnego z tych aparatów w ręku ale z
    filmików dostępnych w internecie widać że DMC-ZX3 ma większe szczęście
    do operatorów. Sam jestem przeciwnikiem "zoomowania" podczas filmowania
    ale skoro tobie na tym zależy to nie masz wyboru.
    alt.pl.rec.videokamery

  • 4. Data: 2011-03-06 09:09:02
    Od: "Latet" <s...@s...pl>

> [...]
    >
    > Wazna rzeczy jest nagrywanie filmow w HD (720p wystarczy).
    > Canon ma format MOV dla filmow HD a panasonic AVCHD stworzony razem z sony.

    Mając podobny dylamat wybrałem.. Sony HX-5. Panasonica DMC-ZX3 miałem przez 1
    dzień i załałama mnie jakość dźwięku (straszne szumy). W sklepie poszli na ugodę
    i mogłem wymienić na Sony HX-5. Ale przyznam, że jakość dźwięku jest tylko
    troszkę lepsza.

    Natomiast co do obrazu, to wygodniej jest mieć coś, co od razu zapisuje w AVCHD,
    bo jest to standard zgodny z Blu-ray (stosując duży skrót myślowy).

    > Lubie filmiki krecic podczas urlopu i dlatego ta funkcja jest dla mnie wazna.

    Tłumaczysz sie, jakbyś sie tego wstydził :-)

    > Na korzysc panasonica przemawia to ze mozna zoomowac w trakcie nagrywania.

    We wspomnianym przeze mnie Sony HX-5 - także. Wydaje mi się też, że Sony lepiej
    sobie radził w ostrością podczas filmowania, choć, jak napisałem, Panasonickiem
    bawiłem się tylko dobę. Obraz przy słabym świetle jest marny w obu przypadkach.
    W wspomnianego Canona nie miałem okazji potesotwać osobiście.

    latet