  • 1. Data: 2011-03-06 02:17:17
    Temat: jaki aparat?
    Od: Pom Pon <p...@g...com>

    Do niedawna byłem użytkownikiem canona 400d. Teraz chciałem kupić coś
    nowszego/lepszego i jeszcze jakiś czas temu nie było problemu, bo
    bardzo podobał mi się canon 50d (który nadal jest moim faworytem).
    Premiery canona mnie trochę załamały bo 60d to moim zdaniem porażka. Z
    kolei 7d oferuje zbyt mało rzeczy w stosunku do 50d za niecałe 2000zł
    różnicy. (nie interesuje mnie kręcenie filmów).

    Pytanie brzmi; co zamiast 50d?. Czy do kwoty 5000zł za body można
    kupić coś lepszego?
    Może jakiś Nikon (d300s, d7000). Nie szukam w body bajerów, chcę
    solidny aparat z którego będę zadowolny przez najbliższe 3 lata. Nie
    zamierzam łazić z nim w rzekach ani zakopywać w piasku ale chciałbym
    żeby body było w miarę dobrze uszczelnione.

    Pomożecie? :)

  • 2. Data: 2011-03-06 07:02:40
    Temat: Re: jaki aparat?
    Od: Nathan <n...@o...pl>

    Dnia 2011-03-06 03:17 Pom Pon napisał(a):

    > Pytanie brzmi; co zamiast 50d?. Czy do kwoty 5000zł za body można
    > kupić coś lepszego?

    Cześć
    Ja stoję przed podobnym dylematem. Też nie załapałem się na 50d.
    Nie wiem jak u Ciebie ze szkłami skoro miałeś Canona - ja w każdym razie
    skłaniam się ku zmianie systemu i coraz bardziej myślę o Pentaxie k-5.
    Cena za body ok. 4300 zł.
    O samym aparacie sporo można znaleźć w sieci więc nie będę się tu
    rozpisywał.

    --
    Pozdrawiam Nathan

  • 3. Data: 2011-03-06 09:34:51
    Od: szczePan <s...@g...com>

    Moim zdaniem jeśli nie zależy Ci na bajera to 50d jest najlepszym
    aparatem dla Ciebie. Mam 7d, bo zależało mi na filmowaniu i
    zaawansowanej puszce. Moim zdaniem jeśli na tym Ci nie zależy, a
    chcesz mieć bardzo dobry aparat bez bajerów - bierz 50d. A ewentualnie
    jak Ci coś zostanie - zainwestuj w jakiś solidny obiektyw :).

  • 4. Data: 2011-03-06 09:58:00
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-03-06 10:34:51 +0100, szczePan <s...@g...com> said:

    > A ewentualnie
    > jak Ci coś zostanie - zainwestuj w jakiś solidny obiektyw :).

    Od tego należy zaczynać, bo inaczej, będzie ciągła zmiana puszek
    podpinanych do kita.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2011-03-06 13:17:51
    Od: Tomek <b...@o...pl>

> [...]
    > zamierzam łazić z nim w rzekach ani zakopywać w piasku ale chciałbym
    > żeby body było w miarę dobrze uszczelnione.

    Co będziesz podpinał do nowego body ?
    Co będziesz fotografował ?

    Tomek

  • 6. Data: 2011-03-06 20:16:29
    Od: Pom Pon <p...@g...com>

    > Co b dziesz podpina do nowego body ?
    > Co b dziesz fotografowa ?

    jeśli chodzi o szkła to zaczynam od nowa. Mam już swój plan ale o tym
    pewnie napiszę w innym wątku.
    Canona oddaje z 2 szkłami rodzicom więc problem się sam rozwiąże :).
    Dlatego też zastanawiałem się nad zmianą systemu.

    Fotografował będę głównie wypady rodzinne za miasto.
    Szkoda, że muszę kupować coś przestarzałego :D

  • 7. Data: 2011-03-06 21:12:36
    Od: "Levik" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pom Pon" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    o.googlegroups.com...
[...]

    Przez ponad 3 latka uzytkowałem 400d (+ 17-85, 70-300, 430ex II), rok temu
    zamieniłem na 50d z gripem (reszta powyżej jak w nawiasie została), przeskok
    jest naprawde jak dla mnie gigantyczny, nie mam zamiaru zmieniać aparatu na
    pewno przez jakies 10 lat, za jakiś czas ewentualnie inwestycja w jeszcze
    jakieś szkiełko/a.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2011-03-06 21:52:13
    Od: Pom Pon <p...@g...com>

    On 6 Mar, 22:12, "Levik" <l...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Mo e jaki Nikon (d300s, d7000).  Nie szukam w body bajer w, chc
    > solidny aparat z kt rego b d zadowolny przez najbli sze 3 lata. Nie
    > zamierzam azi z nim w rzekach ani zakopywa w piasku ale chcia bym
    > eby body by o w miar dobrze uszczelnione.
    >
    > Pomo ecie? :)
    >
    > Przez ponad 3 latka uzytkowa em 400d (+ 17-85, 70-300, 430ex II), rok temu
    > zamieni em na 50d z gripem (reszta powy ej jak w nawiasie zosta a), przeskok
    > jest naprawde jak dla mnie gigantyczny, nie mam zamiaru zmienia aparatu na
    > pewno przez jakies 10 lat, za jaki czas ewentualnie inwestycja w jeszcze

    dzięki,
    potwierdzasz moje przypuszczenia.
    Prawie jestem zdecydowany na canona 50d ale pomyślałem sobie że skoro
    zaczynam od 0 to może jakiś
    nikon okazałby się lepszy.

  • 9. Data: 2011-03-07 20:01:15
    Od: Tomek <b...@o...pl>

    > dzięki,
    > potwierdzasz moje przypuszczenia.
    > Prawie jestem zdecydowany na canona 50d ale pomyślałem sobie że skoro
    > zaczynam od 0 to może jakiś
    > nikon okazałby się lepszy.

    Mam od 2 lat 400D i im lepsze szkła kupowałem tym bardziej jestem z
    niego zadowolony. Teraz powoli myslę o 50/60D tylko dlatego ze 3
    klatki/s przestają wystarczać.

    Tomek

  • 10. Data: 2011-03-07 20:32:56
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-03-06 21:16:29 +0100, Pom Pon <p...@g...com> said:

> [...]
    >
    > Fotografował będę głównie wypady rodzinne za miasto.
    > Szkoda, że muszę kupować coś przestarzałego :D

    Skup się może na fotografowaniu wypadów rodzinnych za miasto. A
    zaoszczędzone pieniążki wydaj na wypady rodzinne za miasto. Albo zaproś
    żonę na fajną kolację w fajnej knajpie. Albo kup dzieciom coś fajnego.