  • Data: 2014-02-23 17:28:38
    Temat: Re: jaki akumulator - do dużych przebiegów ???
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    <k...@g...com> wrote in message
    news:9ce2863f-cea2-48bb-88ef-4c138b28c1d0@googlegrou
    ps.com...

    > Doucz się Pszemol.

    Ty się doucz jak ustawić sobie komputer do pisania w usenecie
    a wtedy radź innym aby się douczali. Na razie wstyd tylko jak cytujesz.

    > A co do SEM. Żaden z was grupowych mundrusi nie wiedział że tam
    > zachodzą zjawiska jakie opisał ten jeden jedyny mądry co wiedział.

    Inni wiedzieli ale nie opisali bo widzą co z Ciebie za jeden, i tak nie
    zrozumiesz.

    > Ja wiedziałem połowę tego co on. A wy nic.

    Właśnie dlatego że wiedziałeś tylko połowę wyciągałeś kompletnie
    niewłaściwe wnioski przy tym doradzając innym ŹLE. Ale fakt, że
    wiedziałeś tylko połowę nie przeszkadzał Ci w tym aby kłócić się
    zajadle z tymi, którzy Ci tłumaczyli że napięcie NIE JEST STAŁE.

    > Czyli drogą selekcji chemik co wiedział o tych dwóch związkach
    > chemicznych i SEM zmieniającym się w zależności od proporcji
    > w jakich się znajdują jest wielki. Za nim jestem ja a potem długo,
    > długo nikt i dopiero eksperci od gumowych dzwonków
    > i giętkich parasoli.

    Trzymaj się z daleka od tematów dotyczących elektryczności
    bo nie mając o tych zagadnieniach zielonego pojęcia tylko
    robisz ludziom wodę z mózgów tak jak z tą "dobrą radą" aby
    przed zakupem akumulatora kwasowo-ołowiowego sprawdzać
    jakie jego producent zaleca napięcie w samochodzie...
    Puknij się w czoło.