  • 1. Data: 2009-11-24 06:37:39
    Temat: jaki adapter IDE/SATA na USB?
    Od: "R.Madejski" <r...@a...com>

    Przymierzam się do zakupu adaptera IDE/SATA podłączanego do portu USB.
    Zwracam się do użytkowników takowych o wskazanie konkretnych modeli,
    które nie sprawiają problemów eksploatacyjnych.

    RM

  • 2. Data: 2009-11-24 09:57:05
    Temat: Re: jaki adapter IDE/SATA na USB?
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "R.Madejski" <r...@a...com> wrote in message
    > Przymierzam się do zakupu adaptera IDE/SATA podłączanego do portu USB.
    > Zwracam się do użytkowników takowych o wskazanie konkretnych modeli, które
    > nie sprawiają problemów eksploatacyjnych.

    Magic Bridge II - od lat zadnych problemow z dyskami IDE, ATA, 3.5" i 2.5"

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 3. Data: 2009-11-24 10:01:05
    Od: "Piotrek" <u...@p...oonett.ppll>

    Użytkownik "R.Madejski" <r...@a...com> napisał w wiadomości
    > Przymierzam się do zakupu adaptera IDE/SATA podłączanego do portu USB.
    > Zwracam się do użytkowników takowych o wskazanie konkretnych modeli, które
    > nie sprawiają problemów eksploatacyjnych.

    Unitek Y-103. Mam dwa takie i jak do tej pory czytaly wszystko co
    podlaczalem.

    --
    Pzdr - Piotrek