    From: "ww" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: jaki SSD
    Date: Mon, 28 Jul 2014 11:45:13 +0200

    Użytkownik "Radosław Sokół" <R...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:lr5250$4eo$1@polsl.pl...
    >W dniu 28.07.2014 10:03, ww pisze:
    >
    > SSD jest dobre dla ludzi traktujących komputer jako zabawkę.
    > Dla osób zawodowo wykorzystujących komputery SSD *może* być
    > przydatne, ale dużo, dużo rzadziej i głównie w wybranych,
    > specyficznych zastosowaniach. Bo w edycji WWW, pisaniu tek-
    > stów oraz programowaniu (a tym głównie się zajmuje) nie są
    > zbytnio przydatne.

    Widać mamy trochę inne priorytety. Dla mnie wygodna praca (czy tam jeśli
    wolisz: zabawa) jest ważna. A szybkości nigdy dość bo zawsze znajdzie się
    program który zamuli system. Jeśli tobie to nie przeszkadza to nawet
    zazdroszcze. Osobiście nie żałuje tych 500 zł. Może gdybym używał komputera
    głównie do edycji tekstu w notatniku to by mi nie przeszkadzał wolniejszy
    dysk.