  • Data: 2010-03-18 12:03:32
    Temat: Re: jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
    Od: pawell32 <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ApanasBudriszko pisze:
    > Ciekawe, moi znajomi o tym chyba nie wiedza i kupuja 40-42" ? ciekawe z
    > jakiego powodu ? Nie ma czegoś takiego jak minimum - jest subiektywna
    > potrzeba i wcale nie musi być na tym poziomie. nie generalizujmy.
    >
    > Co nie zmienia faktu że 50" wcale nie jest dużym tv - wszystko to
    > kwestia konkretnego pomieszczenia etc. etc

    i podejścia. spora część ludzi ogląda rozciągnięte twarze i są
    zachwyceni, a jak to widzę to mnie trzęsie.

    > I tutaj jeszcze 2 miesiące temu bym się zgodził, sam tłumaczyłem
    > znajomym - tylko plazma !!!
    >
    > Dziś jestem już bardziej otwarty na dyskusję, wynik ? w sypialni wisi
    > sobie samsung LE40B551 - i .... jestem zadowolony, nie widziałem do tej
    > pory LCD w kwocie ok 2 tys. który;
    >
    > - tak dobrze radzi sobie z materiałem słabej jakości nawet kurcze divx
    > da się oglądać)
    > - całkiem znośny temat czerni

    bo super jakość na plazmie to mit. panasonic ma dobre plazmy, ale mnie
    żadna nie powaliła obrazem, może dlatego że dawno oglądam na lcd, a
    kiedy kupowałem pierwszego lcd do obraz na plazmie był dla mnie nie do
    przyjęcia. i nie każdy takie same oczekiwania.
    widziałem kilka ostatnio panasonic-ów (seria g10 i PY) i naprawdę ładnie
    to wygląda i co dobre mało ciepła produkuje.

    > (jestem świadom zalet plazmy !!! żeby nie było ale także jej wad)

    a o wadach jakoś nikt nie wpomina

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion