  • Data: 2010-03-18 16:27:51
    Temat: Re: jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
    Od: Mamut <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    bo 42 cale jest najpopularniejszym rozmiarem i dzieki temu najtanszym
    (stosunek ceny do wielkosci ekranu).
    Nie generalizuje, mowie tylko że wiekszosc ludzi bierze już teraz
    wieksze ekrany do duzego salonu, a 37" do 3,5m to nieporozumienie.
    Ktos wyda gruba kasę na TV i ciagle bedzie on za mały jak na
    dzisiejsze standardy i (mimo wszystko) wchodzący format 16/9.

    LCD bronią tylko ci ktorzy taki tv mają w domu i nie mają równoczesnie
    plazmy. A mam paru znajomych ktorzy meli LCD, teraz mają plazme albo
    maja w domu dwa rózne telewizory i każdy z nich nie chce już widzieć
    LCD.

    > bo super jakość na plazmie to mit.

    Super jakosc może nie w kazdym przypadku, ale w przedziale do 2500zl
    LCD nie ma szans, przynajmniej ja takiego nie widziałem.
    A jesli juz mowimy o sygnale analogowym to kupowanie LCD to porażka.

    Wiadomo, że sklepy strasznie promują LCD, stoją w promowanych
    miejscach, a plazmy gdzies w koncie w beznadziejnym oswietleniu z
    gorszym sygnalem.
    W sumie nie wiem dlaczego tzn dostają wieksze bonusy od producentow,
    ale dlaczego ?