  • Data: 2009-04-04 21:38:05
    Temat: Re: jaki JPEG?
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net> szukaj wiadomości tego autora

    W sobota 04 kwiecień 2009 16:04, JA wyraził następujacą opinię:

    > A skąd mnie to wiedzieć, nie pamiętam dokładnie co tam wypisywali, ale
    > to jest fakt. Zerknij sobie na stare roczniki czasopism typu Audio
    > Video. I nie interesuje mnie czy mieli to zamiar w ogóle wyświetlać.

    Ciebie to może nie interesuje, ale producentów sprzętu tak, jeśli nie ma
    sygnału HD na czym pokazać to nie ma powodu żeby go rejestrować a tym
    bardziej przesyłać.
    CRT ze względów technologicznych nie podskoczy znacznie powyżej 32" w 16x9
    choćby ze względu na wagę kineskopu {choć wydaje mi się, że i 42" były} a w
    dodatku 32" w kineskopie to zewnętrzny rozmiar bańki a nie wielkość obrazu.

    > Ważne jest że termin HD TV nie powstał wczoraj tylko 20 lat temu. I
    > przy każdej możliwej publikacji na ten temat było, że technologia
    > wchodzi w życie już "jutro"

    Weszła gdy pojawiły się technologie umożliwiające pokazanie różnicy między
    obrazem SD a HD. Przy użyciu tych samych technologii można już pokazać
    obraz SuperHD, można go zarejestrować, pozostaje "tylko" kwestia szerokości
    pasma transmisji - zresztą, ten sam problem ma sygnał FullHD :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E