  • 21. Data: 2009-04-22 16:51:37
    Temat: Re: jaka telewizje cyfrowa wybrac
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <b...@p...gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:gsn9o9$iod$1@polsl.pl...
    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Czyli pieprzenie reklamowe po prostu, ktoś kto pyta o platformę na
    > polskiej grupie z założenia nie jest zainteresowany obcojęzycznymi
    > kanałami.

    >O tych założeniach pisał Twój przedpiśca - ludzie być może nie wiedzą, że
    >jest alternatywa.

    No toż właśnie mówię że NIE MA alternatywy.
    Darmowe, obcojęzyczne kanały takową nie są.

  • 22. Data: 2009-04-22 17:32:59
    Od: Padre <P...@n...net>

    > No toż właśnie mówię że NIE MA alternatywy.
    > Darmowe, obcojęzyczne kanały takową nie są.

    Dla ludzi którzy oglądają np. wyłącznie programy muzyczne i myślą że to
    jest w życiu najważniejsze FTA jest całkiem atrakcyjne.

  • 23. Data: 2009-04-22 18:19:50
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > No toż właśnie mówię że NIE MA alternatywy.
    > Darmowe, obcojęzyczne kanały takową nie są.

    Zależy dla kogo. Jak dla mnie jest to wystarczająco interesujące, aby
    uznać za rozsądną alternatywę. W przypadku kanałów muzycznych język nie
    jest tak istotny, jak np. w kanałach filmowych czy informacyjnych.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 24. Data: 2009-04-22 18:22:49
    Od: lexdrex <e...@p...onet.pl>

    CIEKAWE programy niekodowane istnieją i są dostępne z satelity za
    darmo tylko że ;
    1 . Przeważnie NIE SĄ NADAWANE z satelity HotBird który popularny jest
    głównie w Polsce, we Włoszech ,
    w licznych karajach arabskich z rejonu Bliskiego Wschodu i Afryki
    Północnej .
    2. Są nadawane z EUROPEJSKICH systemów satelitarnych : Astra1 (19.2 E)
    i Astra2 / EuroBird1 (28,2 E)
    3. Ich emisja prowadzona jest przeważnie w języku ANGIELSKIM lub
    NIEMIECKIM
    4. Programy które w polskojęzycznych wersjach są płatne (KODOWANE)
    często posiadają wersje lokalne w innych krajach gdzie te kanały są
    NIEKODOWANE i bezpłatne.
    5. To że forum jest polskie nie oznacza iż jego użytkownicy nie mają
    prawa znać języków innych niż polski,
    poza tym język ANGIELSKI bynajmniej nie zalicza się do języków
    egzotycznych w jakich nadawane są śmieciowe programy z HotBird-a
    6.Jeśli ktoś zna angielski może oglądać różne kanały tematyczne które
    są NIEKODOWANE

    a wśród tych kanałów znajdują się zarówno kanały DOKUMENTALNE
    ( Travel Channel Europe , Travel Channel UK (wersja dla Anglii),
    Travel +1 ( wersja z przesunięciem o 1 godz do podstawowej Travel Ch
    UK), Zone Reality UK, Zone Reality + 1, Paranormal Channel i inne)
    MUZYCZNE (ponad 30 kanałów w tym SCUZZ www.scuzz.com ( muzyka rock/
    metal/alternative) The Vault (klasyka -lata80/90)Flaunt (house/dance/
    clubbing) Bliss, Clubland, BET (Black Entertainment Television- kanał
    dedykowany muzyce hip-hop/rap/RnB /Soul znany niegdys w Polsce z
    oferty śp platformy Wizja TV).....i wiele innych
    a nawet NIEKODOWANE KANAŁY FILMOWE www.zonehorror.tv , www.zonethriller.tv
    www.truemovies.com , www.movies4men.co.uk ,www.shortstv.com Programy
    DLA DZIECI www.popfun.com , www.popgirlworld.com www.tinypop.com i
    inne .
    SPORTOWE programy ( w języku niemieckim) Eurosport Germany, DSF, ORF
    Sport Plus (Austria) i inne.

    7. dla tych którzy nie znają języków obcych niestety ciekawych kanałów
    niekodowanych nie ma zbyt wiele...chyba ze można by uznać za takie TVP
    HISTORIA ( z Astra1) ....

    8. Dla tych którzy chcą odbierać więcej polskich programów niezbędna
    jest karta dekodująca ale jej zakup nie musi oznaczac zawierania umow
    i dokonywania opłat abonamentowych - istnieją telewizyjne karty PRE
    PAID (bez umowy i bez abonamentu) oferty te posiadaja zarówno Cyfra
    Plus jak i Cyfowy Polsat ..lecz nie są one zbyt tanie....ani opłacalne
    od ubiegłego roku istnieje także oferta Pre Paid od grupy ITI / TVN
    pod nazwą : telewizja na kartę

    Jeśli komuś zależy na polskich kanałach z satelity a nie chce płacić
    abonamentu i korzystać z usług platform cyfrowych może skorzystać z
    telewizyjnej oferty PRE PAID jaką stanowi www.telewizjanakarte.pl
    w tej ofercie 5 kanałów podstawowych jest bezpłatnych
    (TVP1,TVP2,TVN,TVN7,ReligiaTV) lecz są one kodowane i do ich odbioru
    niezbędne jest zakupienie karty dekodującej od TNK inne kanaly sa
    dostepne po dobrowolnym doladowaniu karty

    kodowanych kanałów polskojęzycznych jest rzecz jasna znacznie więcej
    niż niekodowanych - uroki polskiego rynku mediow

    a jeżeli liczba lub rodzaj kanałów oferowanych przez telewizje na
    karte nie jest satysfakcjonująca zawsze można skorzystać z oferty PRE
    PAID obecnej u naszych południowych sąsiadów Czechy/ Słowacja www.skylink.cz

  • 25. Data: 2009-04-22 21:47:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Padre" <P...@n...net> napisał w wiadomości

    > Dla ludzi którzy oglądają np. wyłącznie programy muzyczne i myślą że to
    > jest w życiu najważniejsze FTA jest całkiem atrakcyjne.

    Być może, nie jestem w stanie się wczuć w myślenie takich ludzi.
    Ale nie było takiego ograniczenia w pytaniu, więc założyłem że o to nie
    chodzi.

  • 26. Data: 2009-04-23 05:48:04
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

> [...]
    > angielskimi kanałami niekodowanymi z Astra2 wyglądają wyjątkowo
    > żałośnie
    > a wśród niemieckich kanałów niekodowanych są przecież także kanały
    > które w Polsce są płatne i rzecz jasna kodowane np EUROSPORT ,
    > MTV . .....anglicy mają natomiast niekodowane ZONE REALITY
    > http://www.zonereality.tv/
    > a także kanały nie znane w Polsce takie jak www.zonehorror.tv i
    > www.zonethriller.tv oraz wiele innych kanałów FTA
    >
    > to można oglądać w Polsce! wystarczy odbierać sygnał z eurpopejskich
    > satelitów : Astra 1 (19.2 E) lub Astra2 (28.2 E)

    zgadza się, odniosłem się głównie do polskich kanałów,
    a to że na astrze i innych satelitach jest więcej
    kanałów do oglądania to fakt.
    tylko trzeba znać języki...

    pawell

  • 27. Data: 2009-04-23 12:56:23
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał:

    > Być może, nie jestem w stanie się wczuć w myślenie takich ludzi.
    > Ale nie było takiego ograniczenia w pytaniu, więc założyłem że o to nie
    > chodzi.

    Raczej nie było wykluczenia, ale założyłeś, że jest. ;-)

    Krystian

  • 28. Data: 2009-04-24 15:58:24
    Od: CodeBoy <c...@w...pl>

    Dnia 19-04-2009 o 13:06:57 Ania <a...@a...pl> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Bede wdzieczna za pomoc w wyborze telewizji cyfrowej. Interesuje mnie
    > g?ównie discovery, travel etc. Czy lepiej polsat cyfrowy, telewizje N,
    > czy
    > cyfra+? Która z nich ma najlepszy stosunek jako?ci do ceny?

    Ja sie troche dolacze, wlasnie dostalem ulotke cyfry plus maja teraz
    promocje ze 10 msc za pol ceny czyli po 30zl i wlasnie z disco i tvn
    Ale mam inne pytanie jaki tuner wybrac ?, czy ichniejszy wypozyczyc czy
    lepiej cos kupic od nich /samemu ?
    TV mam Full HD z HDMI wiec nie wiem czy cyfra jest w stanie cos
    zaoferowac. Do tej pory ogladalem sat na komputerze przez karte SS2
    ale teraz musze to zrobic porzadnie :)

  • 29. Data: 2009-04-24 19:24:40
    Od: lexdrex <e...@p...onet.pl>

    Dobry prawdziwy odbiornik satelitarny HDTV jest zawsze lepszy niż
    terminal jakiejkolwiek platformy.
    Terminal to tzw. odbiornik dedykowany oferowany przez platformę przy
    zawieraniu umowy o abonament.
    Terminale wszystkich platform cyfrowych mają dwie cechy wspólne :
    są udostępniane w śmiesznie niskich cenach ( znacznie niższych niż
    niezależne cyfrowe odbiorniki satelitarne)
    i są tzw. opcją minimum ograniczającą wolność wyboru użytkownikowi -
    często mają narzuconą stałą kolejność programów której nie można
    zmienić . W przypadku Cyfry+ i N-ki nie jest możliwe samodzielne
    wyszukiwanie programów ( do takiego skanowania satelity zapewne
    przywykleś używając karty DVB w komputerze)

    Żaden z terminali nie działa po wyjęciu karty kodowej i co oczywiste
    nie obsługuje kart innych platform.
    Lepiej wyłożyć troche kasy i kupić dekoder HDTV a od platformy tylko
    karte kodową dostać .
    - możesz odbierać programy innej platformy w tym samym odbiorniku
    - możesz korzystać z kilku kart różnych nadawców jednoczesnie w 1
    odbironiku
    - możesz samodzielnie wyszukiwac programy i układać je dowolnie i
    tworzyć listy ulubionych programów
    - możesz odbierać kanały z dowolnego satelity ( na terminalch
    platform Cyfra+i N nie jest to możliwe)

    poza tym jeśli kupujesz odbiornik HDTV ( nie będący terminalem
    platformy) to w komplecie z odbiornikiem zawsze dostajesz kabel
    połączeniowy HDMI-HDMI . Wybierając terminal platformy taki kabelek
    sobie musisz dokupić ( w zestawie go nie ma - wyjątek stanowi zestaw
    od TP/ Orange )

    jaki odbiornik byłby niezły? z tanich HD to ferguson FK 8500 HD z
    funkcją USB PVR ( nagrywanie programów na zewnętrzny dysk twardy
    podłączony do portu USB odbiornika) + moduł CAM z kartą Cyfra+ .

    jeśli coś bardziej ekskluzywnego to są Humax-y I Cord HD z dyskami 500
    GB i Twin Tunerem ( pozwala na nagrywanie nawet 5 różnych programów tv
    sat jednocześnie i oglądanie 6 innego kanału w tym samym czasie)

    Nagrania z odbiorników HD można przenosić do komputera i nagrywać na
    płyty DVD/CD - w termianalach jest to zablokowane - nawet jesli mają
    one port USB to jest on nieaktywny (celowa blokada) a dyskiem
    terminala zarządza nadawca ( platforma ) zdalne sterowanie poprzez
    sygnał z satelity ...dzięki tej funkcji platforma kasuje np nagrania
    na dysku terminala .

    jak chodzi o programy FULL HD to wiesz szczerze mówiąc ogólnie jakość
    polskich kanałów HD jest...mierna... w porównaniu do tej jaką
    reprezentują kanały HD nadawane w ramach angielskiej platformy SKY
    www.sky.com/portal/site/skycom/skyproducts/skytv/sky
    hd/whatcaniwatch

  • 30. Data: 2009-04-24 21:44:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "lexdrex" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
    >Dobry prawdziwy odbiornik satelitarny HDTV jest zawsze lepszy niż
    >terminal jakiejkolwiek platformy.

    Tobie płacą za te rozprawki, wierszówkę wyrabiasz czy jak?
    Daruj sobie i naucz się zwięzłości zanim coś natępny raz napiszesz.