  • 31. Data: 2009-04-25 05:28:43
    Temat: Re: jaka telewizje cyfrowa wybrac
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Daruj sobie i naucz się zwięzłości zanim coś natępny raz napiszesz.

    Nie chcesz to nie czytaj.
    Nieczęsto zdarzają się takie rozwinięte wypowiedzi, a szkoda.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 32. Data: 2009-04-25 07:07:17
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Daruj sobie i naucz się zwięzłości zanim coś natępny raz napiszesz.

    moze napisal madrze, moze glupio, ale napisal i uzasadnil
    Ty jedynie nabzdurzyles bez argumentow

  • 33. Data: 2009-04-25 07:56:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <b...@p...gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:

    >Nieczęsto zdarzają się takie rozwinięte wypowiedzi, a szkoda.

    I dobrze, a nie szkoda.
    Kupa pustego tekstu o który nikt nie pytał.
    Usenet to nie www.

  • 34. Data: 2009-04-25 07:57:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > moze napisal madrze, moze glupio,

    Chyba nie zrozumiałeś o czym pisałeś, w każdym razie nie chodziło o
    mądrze/głupio.
    Przeczytaj jeszcze raz i dopóki nie zrozumiesz o co biega, mija się z celem
    żebyś odpowiadał.

  • 35. Data: 2009-04-25 08:12:21
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > Chyba nie zrozumiałeś o czym pisałeś, w każdym razie nie chodziło o
    > mądrze/głupio.
    > Przeczytaj jeszcze raz i dopóki nie zrozumiesz o co biega, mija się z
    > celem żebyś odpowiadał.

    Jak już krytykujesz kogoś to chociażbyś sam pisał jak należy. Przeczytaj
    sam po sobie i sprawdź jak stawiasz znaki interpunkcyjne. Gość napisał
    konkretnie i rzeczowo w temacie, a jak ty nie chcesz to nie czytasz. Na
    szczęście usenet nie jest prywatny i tylko zarezerwowany dla ciebie.
    Zawsze możesz sobie KF ustawić.

    Jingiel

  • 36. Data: 2009-04-25 08:23:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <X...@X...XX> napisał w wiadomości

    > Jak już krytykujesz kogoś to chociażbyś sam pisał jak należy. Przeczytaj
    > sam po sobie i sprawdź jak stawiasz znaki interpunkcyjne.

    Masz jakiś problem?
    Nie czytaj, ustaw sobie kf.
    Znasz skądś ten tekst?
    To się sam stosuj do swoich rad.

    >Gość napisał konkretnie i rzeczowo w temacie

    Nie, na proste pytanie wywalił elaborat.
    Nie pierwszy raz.

    Poczytaj sobie netykietę, jeśli masz wątpliwości czy zwięzłość wypowiedzi
    jest pożądaną cechą, czy też nie.
    A potem przeproś.

  • 37. Data: 2009-04-25 08:28:33
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > Poczytaj sobie netykietę, jeśli masz wątpliwości czy zwięzłość
    > wypowiedzi jest pożądaną cechą, czy też nie.
    > A potem przeproś.

    Nie mam za co. Zresztą temat twojego plonkowania i wrzucania do kf jest
    ogólnie znany. Żeby się kogoś czepiać samemu trzeba być ok. To tyle z
    mojej strony w tym temacie.

    Jingiel

  • 38. Data: 2009-04-25 08:29:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Nie mam za co.

    Masz.
    Przeczytałeś netykietę?

  • 39. Data: 2009-04-25 08:40:29
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > Masz.
    > Przeczytałeś netykietę?

    Tak, i to dawno temu. Ciągniesz temat nie wiadomo po co. Nie odpowiadasz
    w temacie, tylko się czepiasz kogoś, że rzeczowo i na temat opisał
    problem. Przeczytaj wszystkie posty w tym temacie i sobie sam odpowiedź
    ile jest rzeczowych, a ile takich jak twoje.

    Jingiel

  • 40. Data: 2009-04-25 09:25:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Tak, i to dawno temu. Ciągniesz temat nie wiadomo po co.

    Nie ja ciągnę.
    Napisałem jednego posta z moją uwagą i na tym bym poprzestał.
    Reszta to skutek tego, że niepotrzebnie się odzywasz.

    > rzeczowo i na temat opisał problem.

    Nie - napisał elaborat bez powodu i potrzeby.