  • 11. Data: 2009-04-21 07:30:26
    Temat: Re: jaka telewizje cyfrowa wybrac
    Od: lexdrex <e...@p...onet.pl>

  • 12. Data: 2009-04-21 08:11:31
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    lexdrex pisze:
> [...]

    tu się chyba nie zgodze, kodowanych jest wiecej,
    poza tym smieci takich jak mango nie wliczamy
    do programów.

    pawell

  • 13. Data: 2009-04-21 20:12:01
    Od: "AlfaVideo" <x...@x...xx>

[...]

    Czy ja napisalem cokolwiek, co sugerowaloby ze myle pojecia?
    Napisales pod moim postem wiec z automatu sugerujesz ze ja myle pojecia oraz
    nie rozrozniam telewizji i platformy cyfrowej.

    Krzysiek
    AlfaVideo

  • 14. Data: 2009-04-22 07:57:39
    Od: lexdrex <e...@p...onet.pl>

    On 21 Kwi, 22:12, "AlfaVideo" <x...@x...xx> wrote:
> [...]
    > Napisales pod moim postem wiec z automatu sugerujesz ze ja myle pojecia oraz
    > nie rozrozniam telewizji i platformy cyfrowej.

    do Krzysiek AlfaVideo: Nie napisaleś niczego co wywołałoby takie
    wrażenie lecz po prostu w Polsce panuje dość patologiczna sytuacja w
    temacie telewizji ; w świadomości większości przysłowiowych
    "kowalskich" zakorzenione jest przekonanie o tym że aby odbierać
    cyfrową telewizje konieczne jest korzystanie z ofert płatnych
    kodowanych platform cyfrowych...w skutek czego niejednokrotnie
    zastanawiając się nad odbiorem tv sat niejako automatycznie myślą oni
    o "zainstalowaniu cyfrowego polsatu / platformy n/ cyfry plus itp.
    nie mając zupełnie pojęcia o tym że aby odbierać cyfrowe kanały
    wystarczy posiadać odbiornik satelitarny wraz z anteną, które przecież
    można kupić bez konieczności zawierania żadnych umów ani obowiązku
    opłacania abonamentu.

    nie sugeruje że czegoś nie rozróżniasz tylko sam temat tej dyskusji
    <jaka telewizje cyfrową wybrać?>wprowadza w błąd bo nie wybiera się
    spośród "telewizji cyfrowych" lecz co najwyżej spośród ofert platform
    cyfrowych ( jeśli ktoś koniecznie chce odbierać płatne kanały kodowane
    na umowę o abonament).

  • 15. Data: 2009-04-22 08:20:14
    Od: lexdrex <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > Napisales pod moim postem wiec z automatu sugerujesz ze ja myle pojecia oraz
    > nie rozrozniam telewizji i platformy cyfrowej.

    do pawell32 :

    Jeśli chodzi o liczbę kanałów w języku polskim to faktycznie masz
    racje- te w przeważającej mierze są faktycznie kodowane i płatne -
    lecz istnieje bardzo dużo CIEKAWYCH programów niekodowanych ! w tym
    kanały muzyczne, dokumentalne , informacyjne a nawet całodobowe
    programy z bajkami dla dzieci a nawet niekodowane kanały filmowe.
    ( rzecz jasna programy te nie są polskojęzyczne lecz nadawane w języku
    angielskim - który jest przecież dość powszechnie znany)

    Przekonanie o tym że telewizja niekodowana nie ma nic ciekawego do
    zaoferowania jest błędne i wynika z tego, że większość odbiorców TV
    SAT w Polsce ma anteny ustawione tylko na jednego satelite : HotBird
    13E ...który nie czarujmy się przecież ...cudowny wcale nie jest-
    nadają z niego głównie włoskie telesklepy , wróżki na telefon
    oraz znaczna liczba kanałów arabskich. Ta "śmieciowa okolica
    telewizyjna" jest idealnym miejscem dla ofert polskich platform
    cyfrowych bo w porównaniu z tymi bezwartościowymi kanałami w
    niezrozumiałych językach arabskich
    o miernej jakości technicznej obrazu i dzwięku oferta polskich
    platform wydaje się być czymś cudownym .....

    a tak na prawdę wystarczy obrócic nieco talerz anteny satelitarnej
    żeby zobaczyć normalne programy niekodowane
    nadawane z europejskich systemów satelitarnych!

    Zobacz sobie na stronę www.ses-astra.com lub zerknij na stronę
    darmowej angielskiej platformy niekodowanej od BBC i ITV www.freesat.co.uk

    wykazy kanałów niekodowanych są też dostępne na stronach największego
    serwisu o telewizji satelitarnej :

    www.lyngsat.com/freetv/Europe.html

    ogólnie mówiąc polskie kanały niekodowane w porównaniu chociażby z
    angielskimi kanałami niekodowanymi z Astra2 wyglądają wyjątkowo
    żałośnie
    a wśród niemieckich kanałów niekodowanych są przecież także kanały
    które w Polsce są płatne i rzecz jasna kodowane np EUROSPORT ,
    MTV . .....anglicy mają natomiast niekodowane ZONE REALITY
    http://www.zonereality.tv/
    a także kanały nie znane w Polsce takie jak www.zonehorror.tv i
    www.zonethriller.tv oraz wiele innych kanałów FTA

    to można oglądać w Polsce! wystarczy odbierać sygnał z eurpopejskich
    satelitów : Astra 1 (19.2 E) lub Astra2 (28.2 E)

    www.extremesat.pl/bez_abonamentu/FTA_niekodowane.htm

  • 16. Data: 2009-04-22 08:50:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "lexdrex" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    >Jeśli chodzi o liczbę kanałów w języku polskim to faktycznie masz
    >racje- te w przeważającej mierze są faktycznie kodowane i płatne -
    >lecz istnieje bardzo dużo CIEKAWYCH programów niekodowanych !

    Polskich?
    Poproszę o przykłady, bo nie znam żadnego.

  • 17. Data: 2009-04-22 12:23:08
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Polskich?
    > Poproszę o przykłady, bo nie znam żadnego.

    Szkoda, że nie doczytałeś do końca akapitu przedpiścy - tam była notka,
    że nie po polsku.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 18. Data: 2009-04-22 12:32:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <b...@p...gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:gsn276$bor$1@polsl.pl...
> [...]
    > Poproszę o przykłady, bo nie znam żadnego.

    >Szkoda, że nie doczytałeś do końca akapitu przedpiścy - tam była notka, że

    Czyli pieprzenie reklamowe po prostu, ktoś kto pyta o platformę na polskiej
    grupie z założenia nie jest zainteresowany obcojęzycznymi kanałami.

  • 19. Data: 2009-04-22 12:34:35
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik lexdrex napisał:
    > to można oglądać w Polsce! wystarczy odbierać sygnał z eurpopejskich
    > satelitów : Astra 1 (19.2 E) lub Astra2 (28.2 E)
    [...]

    To ja do kompletu polecam satelity Amos (4.0 W) i Sirius (5.0 E), z
    których można odebrać około 20 programów w językach ukraińskim i
    rosyjskim, w tym chyba z 6 kanałów muzycznych - czyli mało "czułych" na
    język, bo i tak grają sporo muzyki zachodniej, a jeśli jest to produkcja
    rosyjska lub ukraińska to można podziwiać urodę tamtejszych wokalistek -
    a prócz tego kanały informacyjne, filmowe, religijne itp.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 20. Data: 2009-04-22 14:31:43
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Czyli pieprzenie reklamowe po prostu, ktoś kto pyta o platformę na
    > polskiej grupie z założenia nie jest zainteresowany obcojęzycznymi
    > kanałami.

    O tych założeniach pisał Twój przedpiśca - ludzie być może nie wiedzą,
    że jest alternatywa.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *