  • Data: 2009-04-21 20:56:19
    Temat: Re: jaka sta????????????
    Od: syriusz <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz Ludwin wrote:

    > Żeby ci uprościć obliczenia. 75 to 50*1.5

    A Ty znów o "ekwiwalencie przysłony"... hehehe... :D
    Nie, nie...
    Ja wiem dlaczego zmieniasz założenia - pytałem z przekory - zmieniasz
    je, aby przez nieuwagę czasami nie przyznać się do błędu... jeeeezzzuuuu
    - co by to było... ;-P

    > Przecież to są brednie.

    Najlepiej sprawdź w praktyce, a wtedy pogadamy :)

    > No to proszę powiedz mi, ile mam podejść? Szybciutko podliczymy twoim
    > kalkulatorkiem.

    Już mówię - podejdź tyle, aby uzyskać _dokładnie ten sam kadr_ co dla
    85mm na FF... :D

    Jeszcze nie rozumiesz...? ;-P

    Pozdrawiam,
    syriusz