  • Data: 2009-04-21 23:07:53
    Temat: Re: jaka sta????????????
    Od: syriusz <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz Ludwin wrote:

    > Większą oczywiście.

    O widzisz - jednak czasami można się mylić... ;-)

    > No ale weź LX3 ustawiony na ekwiwalent 50/2.8 i DSLR FF z 50/2.8

    A no weź - proszę! :)
    Jeśli tego LX3 (choć nie wiem co to za diabeł ;) ustawisz na ekwiwalent
    FF 50/2.8 oraz jakiegoś DSLR FF z 50/2.8 i zachowasz ten sam kadr - oba
    będą miały tę samą GO! - i w tym rzecz Kolego - to jest przedmiotem
    sporu i tego nie potrafisz zrozumieć... :)

    Pozdrawiam,
    syriusz