  • Data: 2016-03-14 15:05:37
    Temat: Re: jaka nawigacja ????
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 14 Mar 2016 14:55:19 +0100, w <56e6c2c8$0$655$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Czemu - IMO dziala calkiem dobrze, a trasy wyznacza chyba lepiej niz
    > Automapa offline.
    > Glowny problem to Play - w trasie widze czesto "brak polaczenia". Na
    > Plusie dzialalo dobrze :-)

    Główny problem to Yanosik, tam gdzie Naviexpert działał, Y generował "utracenie
    łączności".

    Poza tym faktycznie nadajniki Play są takie sobie, ale ja mam na sztywno
    ustawiony Edge i Plusa (albo Erę).

    > Po zjechaniu z wyznaczonej trasy musi jednak wyslac zadanie
    > przeliczenia do serwera, ten odpowie, to jednak chwile trwa ... i
    > nawet dosc szybko Yanosikowi idzie, tym niemniej skret na najblizszym
    > skrzyzowaniu mozna przejechac, bo jak blisko, to nie zdazy
    > podpowiedziec.

    Rzekłbym, że przeliczenie on-line bywa nawet szybsze niż off-line na słabym
    urządzeniu. Nawet na transmisji Edge nie nakrzekam.

    > No i jak nie masz lacznosci, bo np jestes w podziemnym garazu, to i
    > trasy nie policzy, i trudno punkt docelowy wprowadzic, i nie wiesz czy
    > z wyjazdu w prawo czy w lewo :-)

    Aha, a nawigacja off-line'owa w podziemnym garażu trasę wyznaczy, tak? :D