  • Data: 2012-01-20 00:47:50
    Temat: Re: jaka nagrywarka DVD?RW?
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-18 08:54, Vituniu pisze:
    > godzin. :)
    >
    > Młodyś... ;)
    >
    > Yamaha CDR-102, caddy, spalenie dwoch"zlotych" kodakow
    > pod rzad (ktos pamieta po ile one wtedy byly?) i teskne spojrzenia
    > na cenniki dyskow SCSI...

    Jak nabyłem za 100% pensji pierwszą nagrywarkę to najtańsza czysta CD
    kosztowała 35zł a oryginalna z muzyką 50zł :) Warto było skopiować
    najwyżej drogą grę:)
    Całe szczęście już za pół roku czyste zeszły bodaj już poniżej 10zł.
    Wstyd się przyznać ale po pół roku nagrywarka się zwróciła:)
    A po roku skończyła :)