  • Data: 2012-01-17 20:32:02
    Temat: Re: jaka nagrywarka DVD?RW?
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-01-17 14:38, Szyk wrote:
    > Witam
    >
    > Jestem zmuszony do zainwestowania w napęd DVD?RW. Stąd moje pytanie:
    >
    > Jakiego producenta napędów DVD?RW byście polecili?

    Podstawowe pytanie - jak intenstywne tego bedziesz uzywal? Jezeli od
    swieta, to dowolny naped.. polecalbym unikanie baardzo tanich modeli,
    bywaja niewygodne nawet od swieta (glosne etc.) mam jakies sony, ktore
    kupilem tylko dlatego by bylo. za ta sama kase (w sumie grosze) samsung
    pewno bylby znacznie przyjemniejszy